#ритейл
![img](/images/event/6fdeebeee5ba5868bf639f2a07056a6f.png)
2024-07-18
У світі роздрібної торгівлі, зокрема у продуктовому ритейлі, акції та знижки є важливими інструментами залучення клієнтів і підвищення продажів. Правильно організовані маркетингові кампанії можуть не лише збільшити обсяги продажів, але й зміцнити лояльність клієнтів. Ось кілька секретів успішних акцій та знижок у продуктовому ритейлі:
1. Вибір відповідних товарів. Перш за все, необхідно ретельно обирати товари, на які будуть поширюватися знижки. Найчастіше це популярні продукти, які кліє...
![img](/images/event/aa38eccf1eeb19d61abc404d24090015.jpeg)
2024-02-15
У 2024 році SPAR Угорщина представить новий тип екологічно чистих багаторазових транспортних контейнерів для відділів овочів і фруктів. Складані, багаторазові, міцні ящики, які легко миються, будуть представлені в усіх магазинах SPAR протягом цього року.
Зменшення відходів
«Досягнення екологічної стійкості є стратегічним питанням для SPAR Угорщина. Важливою метою є зменшення утворення відходів, запобігання утворенню відходів і підвищення рівня переробки. У 2023 році було вжито низку...
![img](/images/event/ead30417d1307f52ab94923365fc2cd2.png)
2023-06-20
Постійний розвиток міжнародної мережі SPAR у світі диктує свої умови до розвитку та навчання персоналу.
Так, ми постійно у своїй діяльності використовуємо переваги приєднання до SPAR, а саме підтримка бізнесу, міжнародний досвід та фахові консультації спеціалістів, які включають позитивний європейський імідж та впізнаваність бренду, організацію спільних зустрічей франчайзерів SPAR в Україні та в інших країнах за участю міжнародних партнерів, навчання персоналу всіх ланок бізнесу в У...
![img](/images/event/8431dceb6d0fefb26762ff74f82fda92.png)
2023-05-12
Відповідальний ритейлер не може бути осторонь таких важливих питань, як здоров’я та самопочуття своїх гостей. Саме тому просування здорового способу життя є ключовим напрямком програми відповідальної роздрібної торгівлі мережі супермаркетів SPAR.
Сьогодні SPAR – це міжнародна група незалежних роздрібних і оптових ритейлерів, що складається з понад 13 600 магазинів, які діють у 48 країнах світу. Зокрема в Україні SPAR розвивається на умовах франчайзингу. Тому по всьому світу...