#інновації

2025-09-01
Штучний інтелект докорінно змінює способи взаємодії ритейлерів із покупцями, але успіх вимагає більшого, ніж просто впровадження нових технологій. Про це розповіла Сара Ріхтер, CMO компанії SAP Emarsys, презентуючи звіт AI in Retail. Вона виокремила п’ять ключових трендів, на які варто звернути увагу маркетологам у сфері ритейлу, щоб отримати відчутні результати.
1. Об’єднання онлайн- та офлайн-досвіду
55% покупок відбуваються у фізичних магазинах, а 54% - н...

2025-07-11
10 липня в онлайн-форматі відбулася ключова подія для розвитку українського франчайзингу.
West Franch Forum – провідний галузевий форум, що об'єднав експертів франчайзингової індустрії, досвідчених франчайзерів та підприємців, зацікавлених у розвитку бізнесу через франчайзингові моделі. Подія стала важливим майданчиком для обміну професійним досвідом і налагодження стратегічних партнерств.
SPAR Україна взяли активну участь у форумі, ставки генеральним партне...

2024-03-07
Очікується, що 2024 рік стане роком омніканальної комерції, де онлайн та офлайн продажі будуть тісно інтегровані, щоб забезпечити безшовний досвід для покупців.
Важливу роль відіграватимуть персоналізація та мобільні технології. E-commerce платформи використовуватимуть штучний інтелект, щоб пропонувати персоналізовані рекомендації та продукти, а також оптимізувати мобільний шопінг для кращого досвіду користувачів.
Зростання популярності соціальних мереж також впливатиме на e-commerce. Біль...

2021-02-04
Динамічне ціноутворення – це один з найдієвіших прийомів, що використовують у сфері електронної комерції для підвищення конкурентоспроможності. Хоча для багатьох компаній це відносно нове і незнайоме поняття, але в ньому варто розібратися вже зараз, щоб бути попереду конкурентів, особливо в сфері інтернет-продажу.
Що таке динамічне ціноутворення?
Динамічне ціноутворення також називають сплеском ціни. В його основі закладено гнучкий підхід і постійні коригування цін на товари або...