#клієнт
2021-02-12
Продавати своїм наявним клієнтам набагато простіше і дешевше, ніж залучати нових. Тож стимулюйте їх повертатися.
Хочете більше постійних клієнтів, що повертаються і роблять покупки знову і знову? Клієнтів, які витрачають більше і частіше відвідують ваш заклад? Тоді саме програма лояльності може стати дієвим та надійним інструментом для створення та підтримки такого типу клієнтів.
Чому? Почнемо з найбільш суттєвого факту: клієнтам програма лояльності надає додаткові переваги, а вам, як насл...
2021-01-14
У 2020 році у зв’язку з пандемією ресторанному бізнесу довелося непросто. Для багатьох закладів стояло питання не як розвиватися, а як вижити. У 2021 році епідеміологічна ситуація і пов’язані з нею обмеження багато в чому продовжать диктувати свої правила. Тому пріоритетним трендом у гастрономічному світі залишиться максимальна клієнтоорієнтованість, а саме будь-якими способами задовольняти потреби потенційних покупців та замовників.
1. Інтернаціональна кухня
Багато людей...
2021-01-13
Дев’ять заповідей обслуговування клієнтів:
Змушуйте їх повертатися.
Запитуйте клієнтів про те, що вони хочуть, і давайте їм це знову і знову.
Система, а не «просто посмішки».
Те, що Ви говорите «будь ласка» і «дякую», зовсім не гарантує того, що ви робите роботу правильно з першого разу. Тількисистемний підхід може це гарантувати.
Обіцяйте менше, робіть більше.
Клієнти очікують, що Ви дотримуєтеся свого слова. Перевершіть...