Партнер SPAR Італія Maiora запустив два нові майданчики всередині магазинів із виробництва хлібобулочних виробів та делікатесів, а також цех із виробництва риби. Ці майданчики щоденно постачатимуть свіжі продукти у фірмові магазини SPAR у шести регіонах Італії.
Компанії Maiora належать 89 магазинів мережі SPAR, це близько 2 000 співробітників у регіонах Апулія, Базиліката, Кампанія, Калабрія та Абруццо. Виробництво хліба знаходиться у магазинах INTERSPAR в Модуньо та поблизу аеропорту Пескара, рибний цех – у магазині INTERSPAR в Корато, Барі.
Пекарі SPAR використовують найкращі інгредієнти та традиційні методи для приготування улюблених смаколиків. Так само новий цех із виробництва риби та морепродуктів пропонує великий асортимент високоякісних свіжих продуктів, які чудово відповідають місцевим кулінарним традиціям. У Майорі він щоденно постачає на прилавки рибу в 33 магазини, що належать компанії. З потужністю до 20 тонн на день платформа обробляє великий асортимент свіжої риби, зокрема імпортну продукцію та продукцію місцевого виробництва. Особливу увагу приділяють місцевій рибі та морепродуктам відповідно до стратегії компанії, яка надає перевагу місцевим постачальникам.
Місцеві кулінарні традиції
Пекарні в магазинах є частиною ініціативи компанії під назвою Storie del Gusto, яка пропагує місцеві кулінарні традиції. Хліб та хлібобулочні вироби майстерно готують для кожного з шести регіонів відповідно до їхніх вподобань та кулінарної спадщини. Спеціальне брендування Storie del Gusto було розроблене для загортання хліба та інших фірмових продуктів, що виробляються в магазинах SPAR. Спеціалізоване навчання персоналу є важливим елементом цих двох виробництв харчових продуктів, де досвідчені пекарі готують найароматніший хліб. Традиційний метод, в якому використовують традиційну закваску з тіста біга, передбачає в деяких випадках повільне підняття близько 48 годин. Це покращує смак і текстуру хліба.
Сприяння розвитку навичок
На виробництві хлібобулочних виробів працює близько 20 осіб, зокрема пекарі та фасувальники хліба. Усі вони пройшли навчання «на роботі», оскільки компанія надає велике значення розвитку навичок та талантів серед своїх команд, постійно інвестуючи у своїх співробітників.
На початку цього року SPAR Італія розпочала партнерство з Інститутом роздрібної торгівлі для подальшого розширення сфери навчання персоналу відповідно до цінностей SPAR щодо розміщення людей у центрі бізнесу. Піппо Каннілло, президент і генеральний директор компанії Maiora, прокоментував нові виробничі майданчики: «Хлібобулочні та рибні відділи – це дві фундаментальні основи нашої кулінарної традиції. Тому вдосконалення нашої пропозиції за допомогою технологій та логістики надає не тільки додаткові переваги нашим клієнтам, але й є справжньою даниною нашій щедрій землі та її традиціям».
За матеріалами SPAR International