#SPAR
2024-11-19
Сфера ритейлу, особливо така конкурентна ніша, як супермаркети, постійно вимагає нових підходів для залучення клієнтів. Ефективні стратегії, які включають акції, тематичні події та діджиталізацію, здатні підвищити рівень залученості споживачів і побудувати довготривалі відносини з ними. Головна мета таких заходів – створити позитивний клієнтський досвід, який стимулюватиме лояльність покупців і сприятиме збільшенню продажів.
Акції як рушійна сила залучення клієнтів
Акції залишаються...
2024-10-30
Луцький підприємець Віталій Новицький, який виготовляє з натуральних інгредієнтів снеки «АнтиСhips», став суперпереможцем конкурсу START SPAR.
Проєкт з розвитку та підтримки підприємців мережа SPAR оголосила у серпні минулого року. Згодом серед сотні малих підприємців, які виготовляють екологічні та корисні товари й прагнули масштабувати бізнес, обрали 10 півфіналістів. Їх продукцію декілька місяців продавали у магазинах мережі SPAR.
Вже у цьому році визнач...
2024-10-21
Управління відносинами з постачальниками — це не просто один з аспектів операційної діяльності, це критично важлива частина загальної стратегії бізнесу, яка безпосередньо впливає на його успіх. Тож ефективна співпраця з постачальниками є одним із ключових чинників, що сприяють не тільки стабільному товарообігу, але й підвищенню конкурентоспроможності компанії.
Вибір постачальника: критична точка старту
Почнемо з того, що вибір постачальника є однією з найскладніших задач у процесі уп...
2024-10-17
Вибір супутніх товарів для супермаркету – важливий крок для підвищення продажів і забезпечення максимального комфорту покупців. Супутні товари – це додаткові продукти, які можуть доповнити основну покупку клієнта і часто пропонуються в рамках стратегії cross-sell. Правильний вибір і розміщення таких товарів може значно вплинути на лояльність клієнтів та збільшити середній чек.
Чому важливо пропонувати супутні товари
Суть продажу супутніх товарів полягає у тому, щоб забезпечити...