#маркетинг
2023-02-06
Деякі маркетингові тренди тривають вічно. Насправді вони приходять і зникають із великою швидкістю — і маркетологи повинні адаптуватися.
Оскільки маркетинг постійно розвивається, ваш маркетинговий посібник також має розвиватися. Але якщо ваша стратегія виглядає так само як і багато років тому, настав час зайнятися домашнім господарством.
Тут ми розглянемо маркетингові тенденції, які втрачають силу, і те, як маркетологи можуть та повинні на них реагувати:
схвалення знамени...
2020-12-22
2020 рік став для багатьох ритейлерів роком повної несподіванки. Цей рік продемонстрував нам всім, яким непрогнозованим може бути сплановане життя. Виявилось що за короткий період можна повністю змінити стиль життя: зупинити щоденну роботу, обмежити свободу пересування людей і товарів, фактично заморозити глобальну економіку в стан невизначеності.
Що ж нас чекає у 2021 році?
Постійні трансформації –компанії повинні зробити ставку на постійний розвиток та інновації у торгівлі та не...
2020-12-22
З ростом кількості активних користувачів змінюється і картина їх переваг в плані покупок, зроблених онлайн. Потрібно відзначити, що намітилася стійка позитивна тенденція зростання в 2020 році ринку e-commerce. Вже поступово інтернет-простір став для користувачів не тільки місцем спілкування з друзями, пошуку інформації, але і місцем для здійснення покупок товарів.
Орієнтовно 63% населення України щодня відвідує надра інтернету для власних цілей. Якщо подивитися на загальну кількість користува...
2020-12-21
Час - це та валюта, яку не компенсує жодна робота, проте частково компенсує магазин. Інтернет магазин.
Покупки онлайн значно економлять, як час, так і кошти, адже куди зручніше буде знайти вигідну пропозицію просто клікнувши на сайті в потрібній рубриці ніж обходити кругами магазин, запам’ятовуючи кожен цінник, щоб в кінці порівняти ціни і зупинитися на чомусь для придбання. А ще, є ситуації, коли досліджуючи асортимент магазину, в кінцев...