#ВТМ
2023-12-14
Наразі дуже помітне зростання ринку власних торговельних марок (ВТМ), оскільки споживачі все більше звертають увагу на ці продукти. Згідно зі звітом Kantar, у 2022 році ВТМ становили 22% витрат споживачів у всьому світі, що на 0,9% більше, ніж у 2021 році. Крім того, загальна вартість власних торгових марок зросла на 8,2% у 2022 році порівняно з попереднім роком.
В Європі ВТМ стають невід'ємною частиною споживчих кошиків покупців. European Supermarket Magazine повідомляє, що до 70% покупц...
2023-03-10
Якщо ви бажаєте відкрити свій продуктовий магазин і щоб він був прибутковий, то потрібно продумати асортимент. Адже успішна діяльність будь-якого супермаркету невід’ємно пов’язана з товарним асортиментом. Вірно підібраний асортимент, або іншими словами, збалансований, гарантує прибуткову роботу магазину. Асортимент повинен бути різноманітним, враховувати уподобання та смаки відвідувачів. На жаль, не існує універсальних підходів для визначення ідеал...
2023-02-11
Популярність власних торгових марок роздрібних мереж всього за декілька років зробила грандіозний ривок — з практично невідомого поняття до статусу норми і одного з найпривабливіших інвестпроектів у рітейлі. Цей сегмент виявився одним з небагатьох, якому криза пішла на користь.
Оскільки вітчизняний рітейл молодий, його складова — ВТМ (власні торгові марки (Private label) мереж супермаркетів, які виготовляють на замовлення) — має всього кількарічну історію. За останні ро...
2022-08-04
Товари private label, як правило, виготовляє сторонній виробник, який не має прав на етикетку чи бренд, а власник торгової марки сам обирає дизайн продукту, логотип свого бренду, маркування, упаковку та всі інші творчі елементи. Продукти, які випускаються під власною торговельною маркою, часто можуть позиціонують як альтернативу товарам, що мають вищу ціну.
Пандемія у 2020 році та воєнні дії в 2022-му посприяли тому, що велика кількість покупців під час ажіотажу вперше спробували private lab...