#ВТМ

2023-03-10
Якщо ви бажаєте відкрити свій продуктовий магазин і щоб він був прибутковий, то потрібно продумати асортимент. Адже успішна діяльність будь-якого супермаркету невід’ємно пов’язана з товарним асортиментом. Вірно підібраний асортимент, або іншими словами, збалансований, гарантує прибуткову роботу магазину. Асортимент повинен бути різноманітним, враховувати уподобання та смаки відвідувачів. На жаль, не існує універсальних підходів для визначення ідеал...

2023-02-11
Популярність власних торгових марок роздрібних мереж всього за декілька років зробила грандіозний ривок — з практично невідомого поняття до статусу норми і одного з найпривабливіших інвестпроектів у рітейлі. Цей сегмент виявився одним з небагатьох, якому криза пішла на користь.
Оскільки вітчизняний рітейл молодий, його складова — ВТМ (власні торгові марки (Private label) мереж супермаркетів, які виготовляють на замовлення) — має всього кількарічну історію. За останні ро...

2022-08-04
Товари private label, як правило, виготовляє сторонній виробник, який не має прав на етикетку чи бренд, а власник торгової марки сам обирає дизайн продукту, логотип свого бренду, маркування, упаковку та всі інші творчі елементи. Продукти, які випускаються під власною торговельною маркою, часто можуть позиціонують як альтернативу товарам, що мають вищу ціну.
Пандемія у 2020 році та воєнні дії в 2022-му посприяли тому, що велика кількість покупців під час ажіотажу вперше спробували private lab...

2021-12-10
Робота під будь-який private label – трамплін для виходу на закордонні ринки. Це означає, що виробник уже пройшов певне «сито». Загалом вихід на міжнародний рівень – мрія багатьох українських виробників, а особливо цікаві заокеанські ринки США та Канади.
Українські виробники продуктів харчування, втративши великий російський ринок, дедалі активніше звертають увагу на міжнародні ринки. Серед них - як низькомаржинальні та вимогливі до якості та сертифікації країни ЄС, та...