В останньому дослідженні консалтингового агентства Daymon 5 Keys to Private Brand, ритейлерам запропоновано п’ять головних лайфхаків, дотримуючись яких, вони можуть набрати значних обертів за рахунок продажу своїх ВТМ.
Пріоритет інновацій
Ритейлери мають продовжувати приділяти увагу споживчим тенденціям, які існували до пандемії. Наприклад, підтримувати інтерес споживачів до органічних та етнічних продуктів. ВТМ- продукти розробляють для тих, хто дотримується дієти, для веганів, діабетиків і тих, хто не переносить лактозу. Так, Natural Grocers представила нову лінійку заморожених і свіжих продуктів з органічних інгредієнтів. Бакалійна ВТМ мережі Target під назвою Good & Gather включає більш як 2 000 SKU. ВТМ Amazon під назвою 365 Everyday Value є другим за рівнем продажів, поступаючись тільки Amazon Basics.
Використання онлайн-каналу
Приватні бренди, як правило, погано представлені в інтернеті і легко губляться в загальному потоці цифрової інформації. Для ВТМ необхідно використовувати в якості пропозицій щодо заміни товарів, яких немає в наявності.
Натхнення
Навіть коли всі підприємства в усьому світі знову запрацюють, як в допандемійні часи, споживачі, найімовірніше, продовжуватимуть провадити домашній спосіб життя і шукати рекомендації і лайфхаки, як по-домашньому відзначати свята, дні народження та обіди серед невеликих груп родичів і друзів. Це дає ритейлерам можливість поліпшити свої ВТМ-програми і перестати асоціюватися тільки з продуктовим мінімумом.
Удосконалені рішення
Роздрібні торговці можуть створити абсолютно нове рішення для ВТМ, переупаковувати існуючі продукти або продавати їх разом.
Знаючи, що споживачі все більше прагнуть досліджувати нішеві продукти і нові смаки, Kroger впроваджує інновації на основі того, що вже популярно, наприклад, у своїй лінійці органічного морозива без ГМО під ВТМ Simple Truth.
Інформація про переваги
Ціна та чітка наочна інформація про продукт і спосіб його приготування – козир ритейлерів. Нещодавно Kroger оголосила про свій план стандартизації написання термінів придатності на етикетках для продуктів харчування під ВТМ, з метою надавати більш просту і зрозумілу інформацію про якість та безпеку продукції в рамках своєї соціальної програми Zero Hunger. Стандартизоване маркування дати є одним з найбільш економічно ефективних рішень для скорочення харчових відходів і надання більшої кількості ресурсів для продовольчих банків по всій країні.
Якщо раніше покупець вважав «Use By» (термін придатності до) крайнім терміном, після якого продукт більше не є безпечним, то нове формулювання «Best if Used By» з рекомендацією «Краще вжити до» пояснює споживачеві, що термін стосується гарантованої свіжості, але не впливає на безпеку продукту.
Екотрендів дотримується і каліфорнійський продуктовий магазин Raley's, який оголосив про перезапуск і ребрендинг всього портфеля ВТМ, до якого клієнти лояльні останні 84 роки.
Продукти Raley's Purely Made не містять 101+ штучних консервантів і інгредієнтів. Raley's використовували найсучасніші дослідні та галузеві стандарти для поновлення свого списку заборонених інгредієнтів.
Дизайн упаковок ВТМ чистячих засобів і побутової хімії під ВТМ ритейлера Target під назвою Ever Spring мінімалістичний, екологічний і гранично інформативний. Каліфорнійський ритейлер Raley's перезапустив увесь асортимент торгових марок, включивши в нього більш прозору упаковку. SpartanNash недавно оприлюднила плани з очищення ліній власних торгових марок, щоб пропонувати менше перероблених інгредієнтів і більш чіткі інформативні етикетки.
Стратегія преміум ВТМ
У звіті консалтингової фірми Daymon відзначається, що 20% зростання продажів приватних марок доводиться на продукти преміум-класу, модні або органічні продукти. Близько 41% споживачів хотіли би бачити більше якісніших товарів. Фактично продажі під приватною торговою маркою преміум-класу становили майже третину доларового обсягу і забезпечили 8% зростання. Споживчий бар’єр, який полягає в тому, що ВТМ – це про низькі ціни, неважлива якість і мас-маркет, перестає працювати в свідомості покупців. Вони звикли до хорошої якості продуктів під ВТМ, до великого асортименту і новинок, пристойному дизайну упаковок і готові купувати й пробувати також преміальні лінійки своїх улюблених ритейлерів. Інші продуктові ритейлери створили культ зі своїх торгових марок, запустивши преміум ВТМ: мережа супермаркетів Publix з їхньою органічної та натуральної лінією Greenwise і преміальним морозивом Private Selections, а також преміальний бренд Kroger Private Selections і лінія Simple Truth, в якій відсутній 101 компонент, що викликає можливі проблеми зі здоров’ям.
Ритейлер Waitrose & Partners розвиває лінійку преміальної ВТМ «№1». Орієнтуючись на виробників преміум-класу і провідні регіони, ритейлер поліпшив та оновив рецептуру, а також осучаснив дизайн етикеток. Усього в лінійці 27 продуктів, шість нових вин, розроблені спеціально для Waitrose & Partners відомими виноробами Symington Family Estate і Maison Joseph Drouhin. Менеджер із алкогольних закупівель характеризує цю лінійку як маленьку, але важливу частину портфоліо ритейлера, яка приносить приблизно 12–15% від продажів.
Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж “Наш Край”|SPAR