#власна торговамарка
2021-03-03
В останньому дослідженні консалтингового агентства Daymon 5 Keys to Private Brand, ритейлерам запропоновано п’ять головних лайфхаків, дотримуючись яких, вони можуть набрати значних обертів за рахунок продажу своїх ВТМ.
Пріоритет інновацій
Ритейлери мають продовжувати приділяти увагу споживчим тенденціям, які існували до пандемії. Наприклад, підтримувати інтерес споживачів до органічних та етнічних продуктів. ВТМ- продукти розробляють для тих, хто дотримується дієти, для веганів...
2021-02-23
Компанії-виробники намагаються створювати бренди в соціальних категоріях. Крупи та цукор ще довго залишатимуться продуктами, які відносять до категорії соціальних. Питання зниження цін на ці товари завжди посідає першочергове значення в стрічках новин, що не заважає їм дорожчати. З іншого боку, саме в цих категоріях ніколи не були сильно розвинені споживчі переваги, тривалий час продажі відбувалися «на вагу». Про жоден маркетинг не могло бути й мови. На цей момент на ринку України вж...