Випуск товарів PL для виробника, який має власні сильні бренди, – завжди компроміс. Тому що на одній чаші ваг це канібалізація продажів власних брендів, та ще й з низьким відсотком заробітку, а на другій –потреба ринку в цьому товарі. Так чи інакше така потреба буде задоволена замовником і для виробника бренду краще, якщо канібалізація продажів бренду буде за рахунок товарів, які виробляє саме він.
Чи є Private Label конкурентом бренду? Так, безумовно є через згадані вище причини. Чи є БРЕНД конкурентом для Private Label? Радше ні, тому що сильні БРЕНДИ – піонери продажів, які розвивають культуру споживання і використання товарів, а вже Private Label забезпечує потребу в конкретному продукті за вигідною ціною.
Дуже важливо, щоб на полиці в магазині були як БРЕНД, так і Private Label, при цьому не змінюючи одних на других. Ринок Private Label в Україні продовжує розвиватися і культура споживання товарів таких категорії також зростає. Частка продажів товарів PL у ритейлі від 5 % до 25%. На ринку Європи в основних ритейлерів показник вищий, є рекордсмени – це ринок Німеччини і Великобританії, там цей показник становить до 46%. Прогнозовано, що і Україна незабаром наблизиться до таких показників.
Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж “Наш Край”|SPAR
Читайте також НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ