Мережа супермаркетів SPAR
  • Блог
    • Франчайзинг
    • Міжнародний досвід
    • Експерти радять
  • Інтернет магазин
  • Про нас
    • Про SPAR
    • Контакти
    • Новини
    • Магазини
  • Програма лояльності
  • Франчайзинг
  • Волонтерство

#власнаторговамарка

img
Активний розвиток ВТМ – глобальний тренд розвитку ритейл-ринку
2025-08-11
«Активний розвиток ВТМ - це вже не просто тренд, а свідчення нової епохи в роздрібній торгівлі. Протягом останніх років ритейлери переосмислили роль власних торгових марок: вони перестали бути «бюджетною альтернативою» і стали окремим, самодостатнім брендом з чіткою цінністю для покупця.   Вводити ВТМ у категорії з потужним гравцем - не означаєвитіснити бренд. Це про створення нової ніші всередині вже сформованої категорії. У таких випадках товар ВТМ може мати власну...
img
Private Label для виробника
2021-02-09
Випуск товарів PL для виробника, який має власні сильні бренди, – завжди компроміс. Тому що на одній чаші ваг це канібалізація продажів власних брендів, та ще й з низьким відсотком заробітку, а на другій –потреба ринку в цьому товарі. Так чи інакше така потреба буде задоволена  замовником і для виробника бренду краще, якщо канібалізація продажів бренду буде за рахунок товарів, які виробляє саме він. Чи є Private Label конкурентом бренду? Так, безумовно є через згада...
img
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 4)
2021-02-02
Після того як Private Brand мережі створено, їм потрібно навчитися керувати. Один із способів – зайнятися ко-брендингом, об’єднавши зусилля з одним або кількома гравцями ринку. Один із прикладів Kirkland – спільний бренд ритейлера Costco і мережі кав’ярень Starbucks. У ньому об’єдналися «в одній упаковці» і національний бренд, і Private brand. Лого кав’ярень є гарантією якості, а ритейлер відповідає за поширення. Другий приклад – це ВТМ ме...
img
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)
2021-01-27
Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім трива...
    • «
    • 1
    • 2
    • »
Наші контакти
ТЗОВ "Spar Україна Корп." Україна,43023, м.Луцьк,вул.Корсака Івана,1 Email: [email protected] Тел: 0 800 50 14 18 Privacy Policy
Ми в соціальних мережах facebook youtube instagram
© 2025 Розробка Softwest.net Всі права захищені.