Мережа супермаркетів "Наш Край" першою зайнялася реалізацією продукції в Україні, виробленої під власною торговою маркою (ВТМ).
Сьогодні приватна марка - це не просто «куплю дешевше». Зростання її популярності - знак довіри до рітейлера. Споживач хоче хорошу якість за вигідною ціною, але ціна - не головний мотиватор. В мережі супермаркетів “Наш Край” та “Spar”, портфель приватних марок налічує близько 900 товарних одиниць , низький ціновий сегмент займає не більше 30%.
На сьогодні покупець відмовився від слабких брендів на користь сильного Private label.
Private label став якісним , добре упакованим, за доступною ціною, смачним та рекламованим.
Для нас, перевага виробництва товарів під приватною маркою, (private label) полягає в розширенні товарної пропозиції, зниження вартості товару, (за рахунок відсутності посередників) забезпечує унікальність пропозиції, відбудови від конкурентів, можливість впливу на рівень цін. Тому в наших торгових закладах ми приділяємо особливу увагу, щодо вигідного розміщення та постійній наявності даного товару на полицях.
По-друге, це якість нашої продукції. Мережа "Наш Край" зацікавлена в тому, щоб покупці, купуючи товари нашої ВТМ, отримували дійсно якісний продукт, який відповідає стандартам, – хороша якість за оптимальну ціну"
Робота з асортиментом приватної марки – це постійна робота: це і кількісне розширення, і якісне поліпшення, постійний пошук нових партнерів-виробників, які пропонують найкращі умови виробництва і співвідношення ціна-якість.
Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж "Наш Край"|SPAR
За матеріалами ресурсу https://nashkraj.ua