НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)
2021-01-27

Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім тривалий час був особою мережі супермаркетів Sainsbury's.

Ставши  багатим і відомим, Джеймі Олівер, крім власного бізнесу, відкрив благодійні ресторани Fifteen у Лондоні, Амстердамі, в графстві Корнуолл і Мельбурні. У них залучають дітей з малозабезпечених сімей для того, щоб вони навчилися кулінарного мистецтва. Завдяки цьому діти можуть опанувати нову професію. І спроби Олівера почали приносити свої плоди: деякі з його вихованців стали визнаними шеф-кухарями, а інші навіть відкрили власні ресторани! У червні 2003 року Олівер був нагороджений Орденом Британської імперії за внесок в громадське харчування і пропаганду здорового харчування, а в листопаді того ж року він здобув почесну стипендію та його прийняли в члени Королівського коледжу лікарів загальної практики за боротьбу з дитячим ожирінням і пропаганду здорового харчування.

Можна сказати, що сам Джеймі Олівер став «брендом, який має значення». Він випускає продукти з власним фото і вони мають дуже велику популярність, оскільки для споживача це не просто спагеті або оливкова олія, а продукти, рекомендовані людиною, який допомагає багатьом дітям Великобританії отримати шанс на краще життя.

До ще один приклад, одна з мереж випустила продукцію, на якій зображені фермер, рибалка, пасічник і представники інших професій. На самій упаковці розповідається історія цієї людини, і кожен раз, купуючи продукт, читач знайомиться з історією одного з своїх співвітчизників. Для ритейлера або виробника такий крок не несе жодних витрат у матеріальному плані, але при цьому його значимість для покупця значно підвищується.

Читати частину 2

Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж “Наш Край”|SPAR