НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (Частина 2)
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (Частина 2)
2021-01-19

Але як бути першим? Здається , що вся продукція вже існує, неможливо створити якісь інновації, тим паче в сфері продуктів харчування. Приміром, у Великобританії Coca-Cola випустила новий продукт Coca-Cola Life, але перед цим не оновлювала лінійку протягом восьми років. За цей же час Tesco випускала щороку понад 70 нових продуктів у семи категоріях Private Label. Отже, можна бути першим, і випереджати конкурентів, діючи швидше.

Друга вимога при випуску Private Brand – бути унікальним. Щоб показати, як можна домогтися цього, є приклад: у США успішно розвиває діяльність ритейлер Trader Joe's. Якщо забити в пошук Google цю назву, то відкриється велика кількість сторінок із заголовками приблизно такого змісту: «15 речей, які ви знайдете тільки в Trader Joe's». І це не замовна реклама ритейлера, а статті з газет, пости блогерів, повідомлення в новинах тощо. При цьому вся інформація відповідає дійсності: в магазинах мережі можна знайти такі продукти, яких немає ні в одного ритейлера.

Іноді не потрібно винаходити велосипед, а просто подумати трохи по-іншому. Майже впевнений, що кожен серед вас, побачивши в магазині макарони, напевно запам’ятає їх. При цьому їхня відмінність лише у віконці на упаковці, що повністю змінює весь зовнішній вигляд продукції.

Ще один приклад – ритейлер Zara, що здобув популярність як творець так званої швидкої моди. Кожні два тижні в магазини завозять нову колекцію і покупці знають, що якщо не купити одяг зараз, то через два тижні її не буде в продажу в жодному магазині. Тому кожен намагається потрапити до приходу нової колекції.

Читати частину 1 

Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж “Наш Край”|SPAR