У 2020 році в м.Люксембург Aushan почав роботу в новому форматі в стилі життєвого простору LifeStore на площі в 12 тис. м2.
В основі концепції лежить підтримка філософії здорового способу життя.
У новому магазині ритейлер відмовився від традиційного розміщення товарів, і від ряду товарних груп, щоб надати більше площі для продуктів здорового харчування.
Відмовилися від таких категорій, як книги і одяг, тютюнової продукції.
Розширено асортимент органічної продукції і вин.
Ніяких касових ліній і центральних проходів але наявність винних і пивних клубів.
Торговий зал гіпермаркету об'єднує три концептуальні зони - продукти харчування, товари для краси і здоров'я, товари для будинку.
Відділ овочів та фруктів оснащений як традиційний овочевий ринок. Покупець може вздовж довгих прилавок вибрати все собі необхідне.
Щоб розширити асортиментну пропозицію, ресторанна кухня Les comptoirs du gout (Прилавки смаку) площею 1000 м2 вміщує салат-бар і пропонує неаполітанську піцу, приготовлену на дровах, свіжі бутерброди і азіатські страви, які можна як спробувати на місці, так і забрати з собою.
Пивний ресторан на 90 місць розмістили в центрі магазину. Періодично в ньому проводять майстер-класи з кулінарії та випічки, а у винній зоні - зустрічі з пивними і винними клубами.
Крім того, в магазині відведена зона для заходів за участю дієтологів і фітнес-тренерів.
Aushan розташований так, щоб вхід в нього був доступний з будь-якої частини торгово-розважального центру.
Зал обладнаний чотирма входами і п'ятьма виходами, кожен з яких має власну касову зону. Тут покупець може самостійно сканувати і оплачувати свої покупки.
В оздоровчому залі краси розташовані Beauty-бари від L'oréal, Garnier і інших відомих косметичних брендів. У них можна протестувати продукти, освіжити make-up і записатися на курси з наведення краси.
При створенні концепції нового магазину компанія врахувала запити цільових груп покупців - від офісних працівників до сімей і гостей з сусідніх країн.
У компанії розраховували, що гіпермаркет з ухилом до здорового способу життя в Люксембурзі стане новою точкою тяжіння і до 2022 року забезпечить трафік в 2 600 000 відвідувачів, і виручку в розмірі 131 млн євро в рік.
Можна припустити, на скільки зараз ринкова реальність скоригувала амбітні очікування ритейлерів ...
Є й позитивний момент, карта можливих ризиків при розробці стратегії і бізнес-моделі формату, мабуть, в кожній роздрібної компанії включає в себе оцінку ризику погіршення епідеміологічної ситуації, зміна купівельного поведінки.