1. Корисний контент
Такий формат реклами передбачає непрямий натяк на товар. Найчастіше його інтегрують у корисний контент, який потрібний і цікавий аудиторії.
2. Не дратує
Така реклама не кричить у лоб «купи мій товар». Вона ненав’язливо розказує про продукт і показує, у яких випадках він потрібний. Таким чином у людини не виникає роздратування від реклами.
3. Ефективніша, ніж пряма реклама
Споживачі втомилися від прямих рекламних лозунгів і закликів. Нативний формат ефективніше спонукає людей до здійснення покупки у нашому переповненому інформаційному просторі.
4. Краще запам’ятовується
Взаємодія з такою рекламою відрізняється від перегляду звичайного ролика. Нативний формат пробиває банерну сліпоту.
5. Створює довіру до бренду
Часто нативну рекламу подають у вигляді рекомендацій чи корисного матеріалу. Такий контент формує довірливий тон. У людини виникає довіра до вас і вашого продукту.
Юлія Димарчук, менеджер з програми лояльності мереж “Наш Край” |SPAR
За матеріалами ресурсу https://nashkraj.ua/