#реклама

2024-11-19
Сфера ритейлу, особливо така конкурентна ніша, як супермаркети, постійно вимагає нових підходів для залучення клієнтів. Ефективні стратегії, які включають акції, тематичні події та діджиталізацію, здатні підвищити рівень залученості споживачів і побудувати довготривалі відносини з ними. Головна мета таких заходів – створити позитивний клієнтський досвід, який стимулюватиме лояльність покупців і сприятиме збільшенню продажів.
Акції як рушійна сила залучення клієнтів
Акції залишаються...

2021-08-02
Поширення вірусної інформації – мета багатьох компаній в онлайні. Це може вивести будь-який бренд в мейнстрім. Ви хочете бути в свідомості людей? Створіть вірусний контент і люди охоче взаємодіятимуть із ним. А взаємодія часто може викликати зацікавленість і наступні покупки. Є способи створити вірусний контент, про який говоритимуть люди.
1. Вивчіть свою аудиторію
Що ви продаєте? До якої аудиторії хочете звернутися? Це перші запитання, які ви маєте собі поставити. Вивчіть тенденції...

2021-06-07
Якщо ви вирішили створити свій інтернет-магазин, варто відразу зрозуміти – одного-двох каналів просування зазвичай недостатньо. У статті ми відзначили 10 способів, які допоможуть вам розкрутити власний інтернет-магазин.
Тимчасові розпродажі
Механіка обмеження за часом відмінно працює не тільки в рамках інтернет-магазину. Вона підійде для будь-яких продажів. Є глобальні розпродажі за типом «Чорної п’ятниці» або локальні активності великих агрегаторів. Але ви можете з...

2021-05-27
Недостатньо створити сайт, сторінку у соцмережі. Потрібно, щоб потенційний клієнт дізнався про вас та зацікавився вашою пропозицією.
Digital пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду.
Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook/Instagram та її особливості. Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору критеріїв (демографія, місцезнаходження, ін...