#продажі
2024-03-07
Очікується, що 2024 рік стане роком омніканальної комерції, де онлайн та офлайн продажі будуть тісно інтегровані, щоб забезпечити безшовний досвід для покупців.
Важливу роль відіграватимуть персоналізація та мобільні технології. E-commerce платформи використовуватимуть штучний інтелект, щоб пропонувати персоналізовані рекомендації та продукти, а також оптимізувати мобільний шопінг для кращого досвіду користувачів.
Зростання популярності соціальних мереж також впливатиме на e-commerce. Біль...
2021-08-02
Поширення вірусної інформації – мета багатьох компаній в онлайні. Це може вивести будь-який бренд в мейнстрім. Ви хочете бути в свідомості людей? Створіть вірусний контент і люди охоче взаємодіятимуть із ним. А взаємодія часто може викликати зацікавленість і наступні покупки. Є способи створити вірусний контент, про який говоритимуть люди.
1. Вивчіть свою аудиторію
Що ви продаєте? До якої аудиторії хочете звернутися? Це перші запитання, які ви маєте собі поставити. Вивчіть тенденції...
2021-06-07
Якщо ви вирішили створити свій інтернет-магазин, варто відразу зрозуміти – одного-двох каналів просування зазвичай недостатньо. У статті ми відзначили 10 способів, які допоможуть вам розкрутити власний інтернет-магазин.
Тимчасові розпродажі
Механіка обмеження за часом відмінно працює не тільки в рамках інтернет-магазину. Вона підійде для будь-яких продажів. Є глобальні розпродажі за типом «Чорної п’ятниці» або локальні активності великих агрегаторів. Але ви можете з...
2021-05-26
Що таке лояльність клієнтів до компанії? Лояльність клієнтів – це їхня довіра, прихильність і любов до компанії.
Компанії із задоволеними, лояльними покупцями мають більші обороти та отримують вищі прибутки, оскільки задоволені покупці гарантовано повертаються в магазин. Лояльність покупців – основна мета будь-якої компанії.
Програма лояльності впроваджується для формування, підтримки та вимірювання лояльності до торговельного закладу. Ефективна програма лояльності на 3...