#Міжнароднийдосвід
![img](/images/event/77feaea539b066fdbdc2378a9a36825a.jpeg)
2024-03-05
Партнери SPAR Китай продовжують інвестувати в розширення та модернізацію роздрібної торгівлі. Новий магазин було відкрито в районі Доншенг, тоді як магазин SPAR у місті Донгуан було знову відкрито після реконструкції. Партнери SPAR Китай тепер керують понад 1300 магазинами SPAR у 41 місті по всій території 8 провінцій.
SPAR у місті Ордос
В кінці січня 2024 року SPAR Шаньдун відкрив двері нового магазину у Galaxy COcO City. Це важлива комерційна візитівка в районі Доншенг, місто Ордос....
![img](/images/event/8abcfb02c15eebe93da199cba0168997.jpeg)
2021-02-05
Оскільки здорове харчування стає все більш популярними в усьому світі, SPAR об’єднав зусилля з міжнародною компанією з селекції овочів Rijk Zwaan. У магазинах SPAR в Індії та Нігерії були представлені нові сорти овочевих снеків, які мають на меті змінити поведінку покупців. Основна увага приділяється наданню в магазинах інноваційних, високоякісних, здорових свіжих продуктів місцевого виробництва.
SPAR Індія використовує тенденцію до перекушування з брендом SN!BS
На початку 2021 року...
![img](/images/event/d97405bf2071cc4614e10f3cf7a1d714.jpeg)
2021-02-04
Динамічне ціноутворення – це один з найдієвіших прийомів, що використовують у сфері електронної комерції для підвищення конкурентоспроможності. Хоча для багатьох компаній це відносно нове і незнайоме поняття, але в ньому варто розібратися вже зараз, щоб бути попереду конкурентів, особливо в сфері інтернет-продажу.
Що таке динамічне ціноутворення?
Динамічне ціноутворення також називають сплеском ціни. В його основі закладено гнучкий підхід і постійні коригування цін на товари або...
![img](/images/event/6e991d2aedf689fc18122d30b33cbc2a.jpeg)
2021-01-21
У 2020 році в м.Люксембург Aushan почав роботу в новому форматі в стилі життєвого простору LifeStore на площі в 12 тис. м2.
В основі концепції лежить підтримка філософії здорового способу життя.
У новому магазині ритейлер відмовився від традиційного розміщення товарів, і від ряду товарних груп, щоб надати більше площі для продуктів здорового харчування.
Відмовилися від таких категорій, як книги і одяг, тютюнової продукції.
Розширено асортимент органічної продукції і вин.
Ніяких ка...