#Маркетинг

2025-08-11
«Активний розвиток ВТМ - це вже не просто тренд, а свідчення нової епохи в роздрібній торгівлі. Протягом останніх років ритейлери переосмислили роль власних торгових марок: вони перестали бути «бюджетною альтернативою» і стали окремим, самодостатнім брендом з чіткою цінністю для покупця.
Вводити ВТМ у категорії з потужним гравцем - не означаєвитіснити бренд. Це про створення нової ніші всередині вже сформованої категорії. У таких випадках товар ВТМ може мати власну...

2024-07-18
У світі роздрібної торгівлі, зокрема у продуктовому ритейлі, акції та знижки є важливими інструментами залучення клієнтів і підвищення продажів. Правильно організовані маркетингові кампанії можуть не лише збільшити обсяги продажів, але й зміцнити лояльність клієнтів. Ось кілька секретів успішних акцій та знижок у продуктовому ритейлі:
1. Вибір відповідних товарів. Перш за все, необхідно ретельно обирати товари, на які будуть поширюватися знижки. Найчастіше це популярні продукти, які кліє...

2024-03-07
Очікується, що 2024 рік стане роком омніканальної комерції, де онлайн та офлайн продажі будуть тісно інтегровані, щоб забезпечити безшовний досвід для покупців.
Важливу роль відіграватимуть персоналізація та мобільні технології. E-commerce платформи використовуватимуть штучний інтелект, щоб пропонувати персоналізовані рекомендації та продукти, а також оптимізувати мобільний шопінг для кращого досвіду користувачів.
Зростання популярності соціальних мереж також впливатиме на e-commerce. Біль...

2023-09-12
Весь світ відходить від використання пластику, як з екологічної причини, так і з точки зору зручності. Щодня ми купуємо продукти, одяг, засоби гігієни, відвідуємо спортзали, чи маємо перепустку на роботу. І скрізь ми використовуємо пластикові картки. Погодьтеся, що для того, аби носити їх усі з собою вже бракує звичного гаманця, потрібні окремі холдери. Однак є те, що завжди з нами - це мобільний телефон. Саме тому зручно, коли усе необхідне знаходиться у ньому.
Мережі супермаркетів SPAR та &...