Готове бізнес-рішення: як мережі SPAR ТА «Наш Край» розвивають франшизу
Готове бізнес-рішення: як мережі SPAR ТА «Наш Край» розвивають франшизу
2024-07-10

Як мережі SPAR та «Наш Край» активно розвивають франчайзинговий напрямок, пропонуючи партнерам не сплачувати паушальний внесок та маркетинговий збір та чому франшизу все більше обирають бізнесмени без досвіду.

До складу інвестиційної групи VolWest Group входять компанії, які працюють у продуктовому ритейлі, зокрема, мережі SPAR та «Наш Край». На початок травня під міжнародним брендом SPAR працює 101 заклад та 161 – «Наш Край». Щоб полегшити вхід у новий бізнес для майбутнього партнера-франчайзі, в компанії відсутній паушальний внесок та маркетингові збори. Також не потрібно вкладати кошти у те, щоб закупити товар на старт, бо діє відтермінування платежів. В колонці для RAU Мирослава Леснік, керівник відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі розповіла про формати, роялті, як здійснюють підтримку франчайзі та поділилася успішними кейсами відкриття.

Про формат та роялті

Залежно від формату – SPAR Expresse, SPAR, EUROSPAR – партнери щомісячно сплачують роялті від 2,5 до  3,5 євро за 1 кв. м торговельної площі. Також від формату залежать і інвестиції на відкриття. У середньому – це 500 $ на кв. м торговельної площі без підсобних приміщень. 

До слова  у нас розроблені й різні моделі франшизи, в деяких з ним передбачені навіть можливість оренди обладнання. Франчайзер систематично ділиться зі всіма франчайзі своїми напрацюваннями, надаючи, таким чином, можливість вести бізнес успішно та ефективно. Проте ми завжди наголошуємо, що запорука успіху – це включеність партнера на всіх етапах у операційну діяльність. Згодом він може делегувати управління найманому керівнику, але спочатку має сам зрозуміти усі процеси, як ними керувати та які показники аналізувати.

Про підтримку франчайзі

Ми розробляємо, тестуємо та передаємо вже готові бізнес-рішення для партнерів. Також забезпечуємо повний супровід  франчайзі: починаючи від комплексного дослідження потенційного магазину, бізнес-плану та до відкриття. Надаємо підтримку, аналіз та рекомендації впродовж усієї роботи магазину. Ключовою перевагою є комерційні національні умови, які SPAR транслює на партнерів: вхідні ціни, відтермінування, бонуси, мережеві знижки на технологічне, холодильне, IT-обладнання (до 40%).

Про успішні кейси

Підприємці з невеликого містечка на Київщині  вирішили розширити власний бізнес та звернулися до нас. Формат роботи, який їм запропонували був вдалий, проте, на їх думку, дещо ризиковано. Вони не дуже вірили, що у селищі буде популярним фастфут та кулінарія. Наші менеджери детально пропрацювали з ними усі питання та, завдяки хорошій вибірці статистичних даних по схожих бізнес-проєктах і дослідженням переконали спробувати. Врешті підприємці реорганізували та відкрили  новий магазин більшої площі та сучасної концепції,  отримали результат, що в рази перевищував їхні очікування. І саме продукція власного виробництва – це та унікальна категорія, яка забезпечує заробіток та вирізняє на ринку конкурентного середовища.

Також у нас є партнери, які до співпраці з франшизою вже мали попередній досвід торговельного бізнесу. У Луцьку родина вже мала кілька продуктових магазинів. Проте поряд почали відкриватися мережеві заклади з конкурентними перевагами. І, щоб мати змогу далі розвиватися, вони взяли франшизу SPAR та зробили ребрединг.

З цікавого, що  серед партнерів мережі багато підприємців без досвіду, які хотіли почати власну справу, але не знали, що саме робити, наприклад. Ось у столиці супермаркет уже в час активної фази повномасштабної війни відкрила молода донеччанка. І саме таких бізнесменів без досвіду найбільш. Деякі з них після відкриття першого магазину, настільки відчули успіх та захопилися ідеєю, що потім відкрили ще декілька об’єктів, до прикладу, як ще один наш партнер з Сумщини, який після вторгнення відкрив магазин у деокупованому Ірпені. 


Валерія Байда, журналістка RAU
За матералами медіа-ресурсу RAU