У п'ятницю, 28 квітня відбулися збори керівників супермаркетів мережі SPAR. Технічний супровід онлайн-наради традиційно здійснювала PMBA бізнес-академія PMBA.
Мережа супермаркетів - це завжди підтримка та обмін досвідом. Адже кожен з керівників торгових закладів має різні труднощі під час роботи, одна поділившсь тим, як вирішена ситуація, допомагає з майбутніми рішеннями колегами. Окрім того - це можливість проводити спільні ініціативи, а також долучатися до великих акцій.
Зокрема одну з них, а саме “Великодні знижки” аналізували під час зборів. Також керівниця департаменту маркетингу Катерина Футрук презентувала нову знижку лояльності. Зокрема уже в травні стартує “Мобільна ціна для DRUZів”. Тобто гості магазинів, у яких встановлений додаток зможуть купувати певні товари за привабливішими цінами.
У мережі постійно працюють над покращенням сервісу. Тож під час зборів обговорили результати NPS- опитуванню магазинів. Заступниця керівника комерційного департаменту Наталія Зубовецька розповіла про ефективні продажі та викладку молокопродуктів.
Окрім того, керуючі супермаркетів представили аналіз показників їх ТЗ.