У 2019 році найбільша у світі мережа незалежних ритейлерів SPAR International збільшила обсяг продажів на 4,35% - до 37,1 млрд євро.
На кінець 2019 року мережа налічувала 13320 магазинів SPAR у 48 країнах світу та на 4 континентах, що на 208 магазинів більше ніж у попередньому 2018 році. SPAR розпочав роботу на двох нових для себе ринках у 2019 р. Косово та Вірменія.
Також відбулось подальше посилення бренду у Центральній та Східній Європі – найбільш зростаючому ринку для мережі SPAR, до якого належить і SPAR Україна. Слід зазначити, що показники SPAR Україна у 2019 році були теж одні із найкращих, оскільки ріст продажів був зафіксований на рівні + 141%.
Загалом Центральній та Східній Європі зафіксували найбільш значне зростання продажів на 6,83% у 11 країнах де представлений і працює SPAR, а SPAR Угорщина – відзначений як найкращий партнер, який повідомив про продажі у обсязі 2,09 мільярда євро, що зросли більш як на 10% у порівнянні до попереднього року.
Нові території SPAR у даному регіоні зазнали найбільш значного зростання, включаючи Грузію SPAR (+ 79%), SPAR Албанію (+ 19%) та SPAR Білорусь (+ 300%).