Вплив пандемії Covid-19 на поведінку споживачів при виборі кондитерських виробів
Вплив пандемії Covid-19 на поведінку споживачів при виборі кондитерських виробів
2020-12-31

За підрахунками Fortune Business Insight, світовий ринок кондитерських виробів 2019 року склав 196,56 млрд дол. США, а 2020-го мав досягти 202,63 млрд  дол. США.

   Однак через пандемію Covid-19 прогнозується, що 2020 року обсяг світового ринку впаде до 188,52 млрд дол. США. Проте, найімовірніше, категорії  випічки, печива та снеків постраждають найменше. 

   Під час карантинних заходів на попит впливають два фактори:

  • з одного боку, продажі кондитерських виробів впали через пріоритизацію купівлі товарів першої потреби;
  • з другого боку, споживачів усе більше купували  хлібобулочні вироби та снеки.

Світ ще знаходиться в активній фазі пандемії та запроваджених карантинних заходів, однак уже можна зробити певні висновки, яким буде «нова нормальність» щодо вподобань споживачів після закінчення пандемії.

      Загалом нам треба звернути увагу на такі моменти. Кожна криза, пов’язана з хворобою, змушує споживачів усе більше замислитися над своїм здоров’ям. Використання корисних інгредієнтів, органічні та веганські продукти та обов’язкове роз’яснення цієї користі на упаковці та в маркетингових матеріалах – усе це буде в тренді.

     Відповідно усі виробники прагнуть «оздоровити» свій асортимент. Ще задовго до початку пандемії cпоживачі ставали все більш обізнаними та все більше цікавилися інгредієнтами харчових продуктів та місцем їхнього походження. Світова пандемія тільки посилить цей тренд – виробник має надати споживачеві відчуття контролю: надавати детальну інформацію про походження товарів та їхніх інгредієнтів.

Пандемія та карантинні заходи можуть привернути увагу споживачів до локальних виробників, однак у виграші будуть ті іноземні виробники, які зможуть побудувати довіру до власного бренду.

      Під час і після пандемії взаємодія із споживачами буде важливішою, ніж будь-коли. Однак, слідуючи за новими трендами, не варто забувати і про смакові якості продукту, адже більшість споживачів обирають кондитерські вироби саме через смак.

Будьте здорові і смакуйте корисне!

Юлія Кузьменко, керівник групи “Кондитер” мереж “Наш Край”|SPAR

За матеріалами ресурсу https://nashkraj.ua/