SPAR Угорщина успішно скоротила використання цукру на 97 тонн у продуктах власної торгової марки
SPAR Угорщина успішно скоротила використання цукру на 97 тонн у продуктах власної торгової марки
2021-02-25

У рамках кампанії «Менше цукру – більше життєздатності!» з 2019 року SPAR Угорщина скоротила в цілому використання цукру на 97 тонн у продуктах власної  торгової марки. Такий значний успіх в зміні рецептури допомагає клієнтам SPAR провадити здоровий спосіб життя.

У 2019 SPAR Угорщина представила кампанію із скорочення кількості цукру, який використовують для виробництва продуктів під власним брендом, що продаються в магазинах SPAR по всій країні. До теперішнього часу з продуктів різних категорій видалено 97 тонн цукру. До них відносяться соки, енергетичні напої, сиропи, морозиво, пластівці і батончики, молочні продукти, приправи і печиво.

Програма SPAR Lifestyle

Продукти, що підтримують здорове харчування, стають усе більш важливими в асортименті власної торгової марки SPAR Угорщина. Щоб відповідати тенденції здорового способу життя, SPAR Угорщина пропонує великий вибір продуктів із зниженим вмістом солі та цукру, а також харчові продукти без консервантів і добавок.

«SPAR Угорщина не просто постійно розширює асортимент здорових продуктів. Ми також підтримуємо клієнтів у провадженні здорового способу життя за допомогою нашої програми SPAR Lifestyle», – сказав Марк Мацелка, керівник відділу комунікацій SPAR Угорщина.

 

За матеріалами Spar International