Чому Facebook
Чому Facebook
2021-01-29

Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста.

Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду).

10 кроків для запуску кампанії у Facebook

  1. Створіть сторінку.
  2. Намалюйте обкладинку і аватарку.
  3. Напишіть текст для розділу «Про нас».
  4. Підготуйте вкладення.
  5. Опублікуйте не менш як 10 постів у мікроблозі.
  6. Визначте параметри таргетування.
  7. Запустіть рекламну кампанію.
  8. Оберіть ключові пости для просування за допомогою Promoted Posds (дозволяє власникам брендових сторінок за гроші показувати контент більшому числу користувачів, ніж зазвичай).
  9. Відстежуйте клікабельність, працюйте над її підвищенням.
  10.  Аналізуйте статистику.

Приклад стратегії для Facebook.

  • : підвищення проінформованості цільової аудиторії про продукт.

Визначення векторів контенту (основних тем, що розкриваються): аналіз відгуків цільової аудиторії на різноманітні інфоприводи; аналіз контенту інших майданчиків з високою концентрацією цільової аудиторії; відстеження інтересів цільової аудиторії.

Частота публікації контенту: один-два рази на день.

Типи контенту: матеріали, що публікуються, мають бути різноманітними і містити в собі текст, фото, відеоролики, посилання.

Вектори контенту повинні бути:

  • опис продукту (категорія постів, яка найбільше продає);
  • консалтингові акції (користувачі ставлять запитання, а спеціалісти відповідають на них);
  • кейси і відгуки (потенційним клієнтам важливо бачити, що інші люди довіряють та рекомендують співпрацю з тим чи іншим брендом, і від цієї співпраці отримали очікуваний результат). Кейси мають бути реальними, інакше може постраждати репутація;
  • внутрішні механізми роботи структури, яка просуває продукт, – важливо, щоб частина контенту розповідала про те, за рахунок чого формується прибуток і яка специфіка роботи кожного відділу;
  • спеціальні акції для підписників сторінки;
  • загальнотематична інформація: рекомендації щодо особистих інвестицій, тайм-менедженту, кар’єри та управління фінансами;
  • інфографіка: графічно оформлена інформація на фінансову тему;
  • майстер-класи:  навчальні відеоролики від співробітників організації та експертів;
  • гумор у форматі фото та відео, однак кількість гумористичних постів не має перевищувати один на тиждень.

 

Мирослава Леснік, керівник відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» |SPAR