Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста.
Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду).
10 кроків для запуску кампанії у Facebook
- Створіть сторінку.
- Намалюйте обкладинку і аватарку.
- Напишіть текст для розділу «Про нас».
- Підготуйте вкладення.
- Опублікуйте не менш як 10 постів у мікроблозі.
- Визначте параметри таргетування.
- Запустіть рекламну кампанію.
- Оберіть ключові пости для просування за допомогою Promoted Posds (дозволяє власникам брендових сторінок за гроші показувати контент більшому числу користувачів, ніж зазвичай).
- Відстежуйте клікабельність, працюйте над її підвищенням.
- Аналізуйте статистику.
Приклад стратегії для Facebook.
- : підвищення проінформованості цільової аудиторії про продукт.
Визначення векторів контенту (основних тем, що розкриваються): аналіз відгуків цільової аудиторії на різноманітні інфоприводи; аналіз контенту інших майданчиків з високою концентрацією цільової аудиторії; відстеження інтересів цільової аудиторії.
Частота публікації контенту: один-два рази на день.
Типи контенту: матеріали, що публікуються, мають бути різноманітними і містити в собі текст, фото, відеоролики, посилання.
Вектори контенту повинні бути:
- опис продукту (категорія постів, яка найбільше продає);
- консалтингові акції (користувачі ставлять запитання, а спеціалісти відповідають на них);
- кейси і відгуки (потенційним клієнтам важливо бачити, що інші люди довіряють та рекомендують співпрацю з тим чи іншим брендом, і від цієї співпраці отримали очікуваний результат). Кейси мають бути реальними, інакше може постраждати репутація;
- внутрішні механізми роботи структури, яка просуває продукт, – важливо, щоб частина контенту розповідала про те, за рахунок чого формується прибуток і яка специфіка роботи кожного відділу;
- спеціальні акції для підписників сторінки;
- загальнотематична інформація: рекомендації щодо особистих інвестицій, тайм-менедженту, кар’єри та управління фінансами;
- інфографіка: графічно оформлена інформація на фінансову тему;
- майстер-класи: навчальні відеоролики від співробітників організації та експертів;
- гумор у форматі фото та відео, однак кількість гумористичних постів не має перевищувати один на тиждень.
Мирослава Леснік, керівник відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» |SPAR