#просування
2021-01-29
Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста.
Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду).
10 кроків для запуску кампанії у Faceboo...
2021-01-21
Соціальні мережі мають низку переваг перед нетрадиційними інструментами онлайн-просування (пошукової оптимізації, контекстної і банерної реклами), так і перед традиційними рекламними інструментами.
SMM – (від англ. Social Media Marketing) – процес залучення трафіку чи уваги до бренду або продукту через соціальні платформи.
SMM як відносно молоде явище оточене міфами:
• у соціальних мережах люди нічого не купують. Попри те, що шопінг не є ціллю покупців соцмереж, в...