Мережа супермаркетів SPAR
  • Блог
    • Франчайзинг
    • Міжнародний досвід
    • Експерти радять
  • Інтернет магазин
  • Про нас
    • Про SPAR
    • Контакти
    • Новини
    • Магазини
  • Програма лояльності
  • Франчайзинг
  • Волонтерство

#NPS

img
Вимірювання лояльності клієнта. NPS
2021-05-26
Що таке лояльність клієнтів до компанії? Лояльність клієнтів – це їхня довіра, прихильність і любов до компанії. Компанії із задоволеними, лояльними покупцями мають більші обороти та отримують вищі прибутки, оскільки задоволені покупці гарантовано повертаються в магазин. Лояльність покупців – основна мета будь-якої компанії. Програма лояльності впроваджується для формування, підтримки та вимірювання лояльності до торговельного закладу. Ефективна програма лояльності на 3...
img
Задоволеність клієнта: навіщо вимірювати та у який спосіб?
2021-01-15
Більшість компаній розуміють важливість задоволеності їхніх споживачів. Це – ключовий елемент у забезпеченні стійкості та зростання компанії. Ось чому вони розробляють плани дій для кращого задоволення потреб своїх клієнтів. Компанії прагнуть створювати товари та послуги, які б радували їхніх споживачів. Вони постійно шукають, як покращити свої відносини з клієнтами та принести нове «зачарування» у клієнтський досвід. Чи дійсно клієнти задоволені? Єдиний спосіб це дізнати...
Наші контакти
ТЗОВ "Spar Україна Корп." Україна,43023, м.Луцьк,вул.Корсака Івана,1 Email: info@spar.ua Тел: 0 800 50 14 18 Privacy Policy
Ми в соціальних мережах facebook youtube instagram
© 2025 Розробка Softwest.net Всі права захищені.