#якість
2023-02-17
Напевно, багато клієнтоорієнтованих бізнесів часто ставлять перед собою дане запитання. Але відповідь на цю проблему буде досить неоднозначною.
Звичайно, надання якісного сервісу покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме:
виявлення «зон розвитку» та «зон ризиків» в якості обслуговування клієнтів;
збільшення кількості постійних клієнтів;
зростання рівня лояльності наших покупців;
зростання вірог...
2021-02-03
У 2020 році Комісія Codex Alimentarius опублікувала довгоочікувані зміни першого Кодексу практики CXC 1-1969 «Загальні принципи гігієни харчових продуктів».
Перший кодекс зазнав суттєвих змін. Наприклад, було вилучено додаток з описом Системи НАССР та Деревом рішень для визначення критичних контрольних точок. Натомість принципи та опис системи включено до тексту документа.
Також було опубліковано і CXC 80-2020 «Кодекс практики менеджменту хар...
2021-01-12
У стандарті CAC/GL 60-2006 (методичні вказівки CODEXALIMENTARIUS FAO-WHO) Комісія Кодексу аліментаріусу надає таке визначення простежуваності: «Простежуваність – можливість відслідкувати рух харчового продукту на визначених етапах виробництва, переробки та розповсюдження».
Водночас формулювання терміна «простежуваність» наводиться також і в стандартах Міжнародної організації зі стандартизації (ISO), яка розглядає про...
2020-12-30
НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – аналіз небезпечних чинників і критичні контрольні точки) щороку набуває все більшої актуальності. Експорт вітчизняної харчової продукції на національний і європейський ринки неможливий без розробки та впровадження системи управління безпечністю.
Критична контрольна точка – це етап забезпечення «безпеки харчової продукції», на якому...