#торг
2024-04-04
У сучасному світі бізнесу, де конкуренція досягає апогею, залучення та утримання клієнтів стає справжнім викликом для роздрібних підприємств, зокрема для супермаркетів. Один зі способів вирішити цю проблему – запровадження нестандартних акцій та знижок.
Ці методи не лише сприяють збільшенню продажів, але й покращують імідж компанії, створюючи позитивний досвід для покупців.
Розуміння клієнтів
Розуміння своїх клієнтів є вирішальним аспектом для успіху будь-якої акції. Найперше, що...
2024-02-21
При відкритті продуктового супермаркету одним з найважливіших аспектів є розуміння потреб споживачів та представлення широкого асортименту товарів.
Однією з ключових категорій у торговому закладі є молочні продукти, які становлять основу харчування для багатьох людей та мають велике значення для їх здоров’я. Тому до вибору асортименту цієї категорії слід ставитися з відповідальністю та розумінням цінності продуктів та сучасних трендів.
Розглянемо деякі аспекти, які можуть бути...
2023-03-10
Якщо ви бажаєте відкрити свій продуктовий магазин і щоб він був прибутковий, то потрібно продумати асортимент. Адже успішна діяльність будь-якого супермаркету невід’ємно пов’язана з товарним асортиментом. Вірно підібраний асортимент, або іншими словами, збалансований, гарантує прибуткову роботу магазину. Асортимент повинен бути різноманітним, враховувати уподобання та смаки відвідувачів. На жаль, не існує універсальних підходів для визначення ідеал...
2023-02-11
Популярність власних торгових марок роздрібних мереж всього за декілька років зробила грандіозний ривок — з практично невідомого поняття до статусу норми і одного з найпривабливіших інвестпроектів у рітейлі. Цей сегмент виявився одним з небагатьох, якому криза пішла на користь.
Оскільки вітчизняний рітейл молодий, його складова — ВТМ (власні торгові марки (Private label) мереж супермаркетів, які виготовляють на замовлення) — має всього кількарічну історію. За останні ро...