#сервіс
2023-02-17
Напевно, багато клієнтоорієнтованих бізнесів часто ставлять перед собою дане запитання. Але відповідь на цю проблему буде досить неоднозначною.
Звичайно, надання якісного сервісу покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме:
виявлення «зон розвитку» та «зон ризиків» в якості обслуговування клієнтів;
збільшення кількості постійних клієнтів;
зростання рівня лояльності наших покупців;
зростання вірог...
2021-11-12
Сайт в інтернеті є практично у кожного бізнесу, чи то невелика мережа місцевих кав’ярень, бутик одягу, розсадник дерев та кущів, чи то великий міжнародний холдинг. І незалежно від масштабу бізнесу, базові проблеми з сайтом приблизно у всіх однакові. Розглянемо, які вони?
Погана оптимізація сайту
Часто в таких статтях ідеться винятково про оптимізацію конкретно під мобільні версії, посилаючись на те, що мобільний інтернет-трафік зараз активно зростає. Це так, і це та база, яку підприє...
2021-06-03
Пандемія COVID-19 кинула виклик існуючим маркетинговим принципам: щоб досягти взаєморозуміння з клієнтами і створити сильний бренд, тепер треба грати за новими правилами. Важливо адаптуватися під зміни, що відбулися за рік, тому найближчим часом нам доведеться серйозно переоцінити свою стратегію просування в мережі. Хочете дізнатися всю правду про постпандемічний маркетинг?
Вивчити споживчий сегмент
Криза COVID-19 не тільки внесла свої корективи в маркетингову стратегію, а й підтверд...
2021-04-26
Якісний сервіс, задоволеність споживачів, культура продажів – наразі ці поняття знаходяться серед стратегічно важливих, які ставить перед собою прогресивна компанія. Задоволеність та лояльність покупця є одним з основних завдань менеджера компанії.
Скарги гостей торгового закладу – один з найважливіших стратегічних інструментів розвитку компанії та ефективної комунікації з покупцем. Найдієвішим способом зрозуміти, чого хоче покупець – це вислухати його скаргу та виріш...