Мережа супермаркетів SPAR
  • Блог
    • Франчайзинг
    • Міжнародний досвід
    • Експерти радять
  • Інтернет магазин
  • Про нас
    • Про SPAR
    • Контакти
    • Новини
    • Магазини
  • Програма лояльності
  • Франчайзинг
  • Волонтерство

#сервіс

img
Як компанії оцінити якість надання послуг своїм гостям
2023-02-17
Напевно, багато клієнтоорієнтованих бізнесів часто ставлять перед собою дане запитання. Але відповідь на цю проблему буде досить неоднозначною. Звичайно, надання якісного сервісу покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме: виявлення «зон розвитку» та «зон ризиків» в якості обслуговування клієнтів; збільшення кількості постійних клієнтів; зростання рівня лояльності наших покупців; зростання вірог...
img
Чому на сайті не затримуються люди
2021-11-12
Сайт в інтернеті є практично у кожного бізнесу, чи то невелика мережа місцевих кав’ярень, бутик одягу, розсадник дерев та кущів, чи то великий міжнародний холдинг. І незалежно від масштабу бізнесу, базові проблеми з сайтом приблизно у всіх однакові. Розглянемо, які вони? Погана оптимізація сайту Часто в таких статтях ідеться винятково про оптимізацію конкретно під мобільні версії, посилаючись на те, що мобільний інтернет-трафік зараз активно зростає. Це так, і це та база, яку підприє...
img
Маркетинг після пандемії
2021-06-03
Пандемія COVID-19 кинула виклик існуючим маркетинговим принципам: щоб досягти взаєморозуміння з клієнтами і створити сильний бренд, тепер треба грати за новими правилами. Важливо адаптуватися під зміни, що відбулися за рік, тому найближчим часом нам доведеться серйозно переоцінити свою стратегію просування в мережі. Хочете  дізнатися всю правду про постпандемічний маркетинг? Вивчити споживчий сегмент Криза COVID-19 не тільки внесла свої корективи в маркетингову стратегію, а й підтверд...
img
Робота із запереченнями – вчимося відповідати на скарги гостей
2021-04-26
Якісний сервіс, задоволеність споживачів, культура продажів – наразі ці поняття знаходяться серед стратегічно важливих, які ставить перед собою прогресивна компанія. Задоволеність та лояльність покупця  є одним з основних завдань менеджера компанії. Скарги гостей торгового закладу – один з найважливіших стратегічних інструментів розвитку компанії та ефективної комунікації з покупцем. Найдієвішим способом зрозуміти, чого хоче покупець – це вислухати його скаргу та виріш...
    • «
    • 1
    • 2
    • »
Наші контакти
ТЗОВ "Spar Україна Корп." Україна,43023, м.Луцьк,вул.Корсака Івана,1 Email: info@spar.ua Тел: 0 800 50 14 18 Privacy Policy
Ми в соціальних мережах facebook youtube instagram
© 2025 Розробка Softwest.net Всі права захищені.