Засновники та керівники відомих брендів під час West Franch Forum 2024 в онлайн-форматі розповіли про сучасні тренди, інновації та найкращі практики у сфері франчайзингу.
Захід організувала Бізнес академія практичного менеджменту РМВА за генерального партнерства SPAR.
Доєднався до заходу й міжнародний директор з роздрібної торгівлі та розвитку SPAR International Девід Мур. Під час виступу він розказав про історію SPAR, їхню філософію та переваги ведення спільного мережевого бізнесу.
Філософія SPAR
SPAR започаткували в 1932 році в Нідерландах. За понад 90 років роботи незмінним залишилось прагнення єдності, тому найкраще філософію бренду передає фраза: «Завдяки єдності, спільній роботі, кожен отримує постійну вигоду».
«Дух SPAR – це те, що показує нашу мету: бути кращим місцевим магазином, відповідати реальним потребам громад. Це те, що стимулює 450 тисяч наших колег по всьому світу підтримувати наших гостей та їхні сім'ї, яких ми вважаємо найціннішими у нашій роботі», – пояснює Девід Мур.
Наразі SPAR представлений на п'яти континентах. Мережа складається з майже 14 тисяч супермаркетів, а її річний оборот сягає 47,1 мільярда євро. Компанія рухається до 50 мільярдів євро річного обороту та подальшого розширення глобальної мережі.
Переваги роботи в мережі
SPAR використовує мультиформатну стратегію роздрібної торгівлі.
«Найпопулярніший наш формат – це магазин біля дому. Вони найбільш успішні в густонаселених районах з великою прохідністю, де можна гнучко змінювати ціни, впроваджувати зони зі швидким харчуванням та інші послуги», – розповів Девід Мур.
У межах SPAR гуртова та роздрібна мережа є незалежними компаніями, що працюють в одній системі. Одна з переваг полягає в тому, що коли роздрібний продавець зіштовхнувся з труднощами, інші представники компанії, які потрапляли в подібні ситуації, можуть поділитися досвідом.
Компанія постійно працює над модернізацією: спеціалісти розробляють нові концепції та формати. Абсолютно все, від методики розрахунків людських потоків до викладки, цінових позицій та промоакцій у компанії розробляють спільно. А ставши партнером, продавець може завантажити усі необхідні файли для роботи та почати працювати.
Бренд має повний асортимент товарів власної торговельної марки: продукти дешевого сегмента за найнижчими цінами, основний асортимент якісних продуктів, натуральні та смачні продукти світового преміумкласу.
«Через розподільчі центри, як єдине ціле, ми можемо отримувати набагато вигіднішу вхідну ціну на товари. Тому, працюючи разом, збільшуючи наші обсяги, ми можемо масштабуватися та отримувати товари та послуги за кращими цінами, що виходь набагато вигідніше та ефективніше для кожного», – наголошує Девід Мур.
Про Україну
В Україні цінності SPAR, як і в інших країнах світу, полягають у співпраці та спільному розвитку. Співробітники обмінюються знаннями, інформацією та разом навчаються.
Девід Мур зазначив, що працюючи з VolWest Group, яка розвиває SPAR Україна, майбутні партнери можуть скоротити час на логістику та підбір товарів, отримати кращий рівень обслуговування, що дозволяє роздрібному продавцю зосередитися на підтримці покупців і на доставці клієнту.
«Якщо ви спитаєте мене, які переваги приєднання до SPAR Україна, то я відповім, що ви стаєте частиною глобальної сім'ї. Ви отримаєте доступ до знань та інформації. Та матимете змогу обирати продукцію власної торговельної марки та це не тільки продукція SPAR Україна. Це і продукція з різних країн світу: з Італії, Іспанії та інших регіонів. Але найбільша перевага – це бути кращими разом, сильнішими разом, мати можливість домовлятися разом про кращі ціни, кращі умови та краще майбутнє, справді краще разом», – підсумував Девід Мур.