На перший погляд, багатьом підприємцям-початківцям здається, що відкрити магазин – це найкраще вкладення, яке не вимагає багато зусиль, часу та коштів. На жаль, це зовсім неправильна думка. У процесі відкриття магазину з нуля виникає стільки питань, що швидко розібратися, ніяк не вийде.
Якщо підходити до вибору напрямку чисто з міркувань комерції, то слід відкривати підприємство будь-якого типу, затребуваного в певному місці. Якщо в спальному районі ніде купити макарони після дев'ятої вечора, краще рішення — власний цілодобовий або з гнучким графіком робочого часу магазину продуктів.
Визначаючись з типом продукції, важливо вибрати точку розміщення без прямих конкурентів поблизу. Або запропонувати покупцеві те, чого у конкурента немає. Наприклад, будучи сусідами з дорогими бутиками, варто пропонувати хороший асортимент за високою ціною.
Дуже обережно потрібно підходити до ідей, у яких немає аналогів. З одного боку, така справа за відсутності конкурентів отримає максимум прибутку, а з іншого, відсутність конкуренції може означати незатребуваність такої продукції.
Потрібно врахувати:
- Сезонність бізнесу
- Конкуренція
- Назва магазину
- Бізнес-план
- Облаштування та ремонт приміщення
- Реєстрація бізнесу
- Вибір постачальників
- Торговельне обладнання
- Підбір персоналу для магазину
- Формування асортименту
- Безпека
- Відкриття магазину і реклама
- Оцінка ризиків
Михайлова Наталія — керівниця напрямку напої, тютюн «Наш Край» та SPAR