Як зміниться маркетинг у блекаут
Як зміниться маркетинг у блекаут
2022-12-26

Адаптувати маркетинг під сучасні реалії доведеться. І що швидше ви це зробите, то сильнішим буде ваш бренд та можливість виділитися серед конкурентів.

Надайте можливість завантажувати ваші онлайн-продукти

Якщо маєте відео, розмістіть їх на Youtube, щоб користувачі могли зберегли їх і дивилися офлайн чи на Google drive з можливістю зберегти. Круто, якщо продублюєте відеоматеріал в аудіоформаті. Такий продукт завантажити буде ще швидше.

Менше публікуйте важких зображень чи відео (оптимізуйте вагу всіх медіаматеріалів), всю суть передавайте текстово. У ваших публікаціях одразу має читатися найважливіше.

У часи відключень електропостачання переходьте на текстові канали комунікації. Якщо у бренду є твіттер чи телеграм-канал – працюйте з ним. Золотий час текстових комунікацій повертається.

Плануючи новорічні знижки чи активності, закладайте час «для зміни планів»: щоб у вас був день чи два на допрацювання важливих процесів, анонси продажів тощо.

Будьте обережні із КПІ, які закладаєте на маркетинг. Певна частина користувачів може просто не встигнути побачити ваш офер через проблеми з мережею. Це варто врахувати також і в плануванні каналів донесення інформації.

Якщо ви просуваєте онлайн-продукти чи надаєте послуги, перегляньте часові ліміти на доступи чи можливість скористатися послугою. Сумно буде, якщо клієнтові подарують сертифікат на укладку чи навчання, яким він не зможе скористатися через відсутність електропостачання.

Здається, що диджитал трохи зміниться цієї зими. Починаючи від зміни важливих дат (коли подарунки до Миколая рекламували вже на початку місяця) і продовжуючи повною неможливістю передбачити, чи наші клієнти та споживачі взагалі зможуть бути онлайн і побачать наші комунікації.

Як працювати маркетологу в блекаут

Робочий процес організовуйте з врахуванням графіків відключення електроенергії. Вони не завжди збігаються, але приблизно орієнтуватися, коли буде/не буде електроенергія в мережі, можна. Тож підлаштовуємося!

Працюйте тоді, коли є світло та виконуйте насамперед важливі задачі. Можна працювати рано-вранці, пізно ввечері чи у вихідні. Якщо раніше це залежало від уподобань, то зараз – від наявності електроенергії. По можливості тримайте зв’язок із колегами та будьте напохваті один в одного, щоб за відсутності електроенергії була можливість делегувати термінову роботу.


Зовнішні акумулятори та зарядні станції

Робочі задачі, звичайно, можна виконувати офлайн, але витрату заряду телефону/ноутбука це не скасовує. Подбайте про те, щоб мати можливість зарядити гаджети за допомогою повербанків або зарядних станцій. З особистого досвіду радимо брати повербанк на 20 000–30 000 мА·год, щоб його вистачило на дві-чотири зарядки телефону та одну повну зарядку ноутбука.

Зарядна станція – дорогий, але ефективний пристрій, від якого практично цілодобово можна заряджати телефони та ноутбуки. Також зверніть увагу на зовнішні акумулятори, які можна заряджати не лише від мережі, а й від сонячної енергії. Так ви будете впевнені, що зможете виконати заплановану роботу за дедлайном.  

                                                                                                         

Робота в кафе чи коворкінгах

Якщо ви працюєте у віддаленому форматі й фізичний офіс не передбачено, помоніторте кафе, кав’ярні, ресторани, бібліотеки, коворкінги, які запаслися генераторами. Складіть список адрес, де ви зможете попрацювати, коли вдома в черговий раз відключать світло. Зараз багато хто перемістився в громадські місця, щоб вчасно закривати важливі онлайн-задачі. Тож робоча атмосфера вам гарантована.

Для запису лекцій з експертами зручно працювати саме в коворкінгу. Так ви будете впевнені, що інтернет чи електроенергія не зникнуть під час онлайн-зустрічі і у вас точно буде необхідний матеріал для подальшої роботи.

 

Офлайн зустрічі

Ця рекомендація випливає із попередньої. І чудово, якщо вся ваша команда мешкає в одному місті. Крім щоденних онлайн-листувань та ZOOM-дзвінків, можна збиратися у тих же кафе зі стабільним інтернетом, щоб разом попрацювати.
 

Адаптовуємося і працюємо далі!

Менеджерка з реклами мереж "Наш Край" і SPAR Оксана Грищук