Промислова (супутня) група товарів є досить обширною та багатогранною.
Що представити в асортимент магазину площа якого не дуже велика? Це питання турбуватиме, як підприємця-початківця так і досвідченого оператора ринку. На перший погляд, дана група здається досить легкою та зрозумілою - товари першої необхідності. На справді, це складна і динамічна група, яка дозволяє генерувати високу маржу.
Слід врахувати не мало факторів та чинників, які допоможуть зробити правильний вибір асортименту, який задовольнить потреби Ваших клієнтів (покупців). При відкритті магазину та підборі асортименту враховуємо:
- Особливості місця розміщення
- Детально аналізуємо конкурентне середовище поблизу
- Досліджуємо цільову аудиторію потенційного покупця
- В процесі роботи враховуємо побажання клієнтів
- Промислові товари мають сезонний характер – це «новорічні товари», «пасхальна атрибутика», «товари для відпочинку», «гриль-пікнік», «шкільний асортимент» і тд.
Подаємо покупцю завчасну пропозицію, в кінці сезону - розпродаж!
- Пропонуємо клієнтам унікальні товари (власний імпорт), новинки, хіти.
Цей мінімальний комплекс заходів і ряд інших іноваційно-раціональнихідей,допоможуть Вам визначити оптимальний асортимент товару, бути в тренді та готовності надати покупцю необхідний товар в потрібний час.
Успіхів усім і вдячних покупців!
Сергій Андрощук, керівник групи “Промислові товари” мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами ресурсу https://nashkraj.ua/