Нові тренди при виборі квартири
Нові тренди при виборі квартири
2021-02-11

Рік, що минув, став чи не найважчим у новому столітті. Конкуренцію йому може скласти хіба що 2009-й. Але будь-які зміни означають нові можливості. І що глобальніші зрушення відбуваються в економіці та у житті пересічних людей, то грандіознішими можуть стати їхні наслідки. Через карантинні обмеження багатьом людям по всьому світу довелося змінити звичний ритм і розпорядок життя. Час ніби повернувся на два століття назад. Люди вимушено стали проводити багато часу вдома, в колі сім’ї, і несподівано гостро постала проблема особистого простору для кожного члена родини. Квартира перестала бути лише «спальним місцем», а раптово перетворилася на основний життєвий простір.

Виникли нові потреби, які раніше були неактуальними вдома: робоче місце для дорослих, що працюють віддалено, місце для навчання школярів та студентів, місце зустрічі з друзями і родичами, поки закриті усі кафе та ресторани. Вочевидь усе це доволі незручно робити у спальні. Тому при виборі майбутнього житла питання ціни стало другорядним, а на перший план почали виходити загальна площа квартири та кількість кімнат. Отож, якщо для вас ці питання є актуальними, пропоную до вашої уваги кілька спостережень, на які варто зважати при виборі нового житла і які можуть стати провідними трендами у найближчому майбутньому.

1.  «Квартира не лише спальне місце, а цілісний життєвий простір»

З кінця 2020 року при купівлі житла у новобудовах почала зростати доля продажів квартир класу «комфорт», а частка «економ» класу відповідно зменшуватися. Це й не дивно, споживачі обирають приміщення, у яких усій сім’ї буде зручно знаходитися навіть 24 години на добу в разі потреби. Однокімнатна «економка» має не надто привабливий вигляд за таких умов. Щонайперше це стосується новобудов поблизу великих міст-мільйонників. Житлові комплекси у передмісті здатні поєднати у собі переваги власного будинку та міський комфорт.

2. «Кожний член сім’ї мусить мати особистий простір»

Необхідність працювати і навчатися з дому, що так несподівано перевернула усталений спосіб життя, призвела до того, що люди почали гостро відчувати потребу у власному робочому та особистому життєвому просторі. Відповідно при виборі квартири покупці стали надавати перевагу приміщенням з більшою площею та кількістю кімнат. Також додатковою перевагою стали великі лоджії, балкони і тераси, які дають змогу влаштувати зону для відпочинку і спілкування з друзями.

3. «Дизайн прибудинкової території має значення»

Коли все зачинилося на невизначений час і прогулянка навколо будинку стала однією з небагатьох доступних розваг, багатьом довелося переосмислити значення прибудинкової території. Тому вимоги до її функціональності та дизайну значно виросли. Дехто з забудовників уже починає впроваджувати нові рішення для подвір’я в новобудовах, наприклад «двір без автомобілів», де для авто мешканців і гостей передбачені великі паркінги, які органічно вписані в дизайн житлового комплексу і не заважають пересуванню. Або «парк під вікном», що передбачає оригінальний ландшафтний дизайн прибудинкової території з дитячими майданчиками та відпочинковими зонами.

4. «Мій дім – моя фортеця»

В умовах карантину особливого значення набула інфраструктура «в межах подвір’я». Мешканцям зручно мати все необхідне для життя просто під руками. Тому продовольчі магазини, перукарні, кафе, дитячі садочки, заправки для електромобілів та інші об’єкти, що створюють розвинену інфраструктуру в межах житлового комплексу, суттєво додають йому привабливості.

5. «Якісний сервіс запорука успіху»

Будинки, як і все в цьому світі, потребують догляду. І мало кому з мешканців хочеться проводити вільний від роботи час, вирішуючи побутові проблеми. Тому останнім часом набирають популярності сервісні компанії, які беруть на себе вирішення розв’язання питань з обслуговування і ремонту приміщень та прибудинкової території.

Коротко підсумовуючи зазначу, що 2020 рік приніс багато змін на українському ринку нерухомості та дав поштовх до розвитку й активного пошуку нових рішень. Адже рух уперед – це і є життя. Навіть якщо ми говоримо про нерухомість.

 

Олександр Кунаков, директор ПП "Вест Девелопмент груп"