На полицях магазину Carrefour BIO, що знаходиться у Варшаві за адресою вул. Маршалковську вирощують мікролистя - екологічні овочі майбутнього, які є компромісом між паростками та повністю дозрілими рослинами, які вирощуються в магазині та є екологічно чистими.
Мережа вирішила розширити доступ до нових овочів після успішного тестування у двох варшавських гіпермаркетах, де понад 1000 клієнтів придбали їх у перші місяці продажу.
Microflow - це інноваційні овочі, які містять набагато більше мінералів та антиоксидантів, ніж дорослі рослини. Вони більші за паростки, але менші за традиційні овочі. Однак вони мають більш виражений смак, оскільки всі поживні речовини зберігаються в їх крихітних листках. Спосіб їх вирощування також є інноваційним, адже вони ростуть у магазині - у вертикальних фермах, де рослини вирощують у ярусах, у закритих приміщеннях та у безпечних, контрольованих умовах. Вони зберігають усі свої харчові цінності і їх можна вирощувати незалежно від сезону. Вони продаються в повністю біорозкладаних горщиках, а отже, також безпечні для навколишнього середовища.
Продаж мікролистків BIO відповідає програмі демократизації органічних продуктів харчування, яку проводить Carrefour у Польщі, яка є багатоканальною компанією та одночасно активним членом коаліції за розвиток ринку біопродуктів у Польщі. Тому після успішних тестів у форматі гіпермаркету пропозиція також з’явиться в екологічному магазині Carrefour BIO в центрі Варшави за адресою вул. Маршалковська. Цей магазин, постійно розширюючи свою пропозицію органічних продуктів, реалізує припущення стратегії харчової трансформації, забезпечуючи покупців найвищою якістю продуктів з екологічно чистих сільськогосподарських культур, селекції та рибного господарства. Тепер його пропозиція BIO також буде доповнена екологічною мікрофлорою, запропонованою від вертикальної ферми Listny Cud, яка знаходиться в магазині.
Carrefour, таким чином, дбає про здоров'я своїх клієнтів, забезпечуючи продукцію найвищої якості, яка виробляється екологічно чистим способом. Введення в нашу пропозицію інноваційних мікролистків - ще один етап просування органічної їжі нашою компанією, завдяки чому кожен клієнт має доступ до неї, незалежно від достатку свого гаманця.
Прагнучи стати світовим лідером у галузі трансформації харчування, Carrefour бере на себе повну відповідальність за реалізовані дії. Водночас він стає символом позитивного впливу на навколишнє природне середовище, підтримуючи побудову нової моделі кругової економіки, що є основним напрямком діяльності мережі, і водночас дуже важливим кроком у зусиллях щодо порятунку нашої планети. Ключовими елементами проекологічної стратегії Carrefour є: значне зменшення викидів вуглекислого газу, зменшення відходів упаковки, включаючи зменшення використання пластику, боротьба з харчовими відходами, захист біорізноманіття та задоволення очікувань споживачів у цих сферах.
Сокальський Сергій, керівник групи Овочі та Фрукти мереж "Наш Край"|"SPAR"
За матеріалами ресурсу https://nashkraj.ua/