Завдання HR-служб великих компаній давно вже вийшли за рамки звичайного прийняття/звільнення співробітників.
Сьогодні HR-спеціалісти створюють бренд компанії на ринку праці, підтримують баланс між інтересами бізнесу та працівників, виступають головними носіями корпоративної культури.
У чому ж запорука успішної діяльності HR-служби. Можна виділити декілька основних правил.
- Бізнес починається з людей.
Спілкуйтеся, слухайте не тільки своїх офісних колег, а й постійно контактуйте з працівниками віддалених структурних підрозділів
- HR-спеціаліст – критик та арбітр.
Будьте безкомпромісні, вирішуйте конфлікти з точки зору справедливості, а не емоцій. Ще одна корисна риса для HR-спеціаліста – це критичне мислення, щоб аналізувати великі потоки інформації, відрізняти правду від дезінформації, збирати та аналізувати дані.
- Не зупиняйтеся вчитися.
Не важливо скільки років ви працюєте в напрямку розвитку персоналу, постійне навчання повинно бути головним пріоритетом. Необхідно слідкувати за світовими трендами в напрямку та пробувати їх адаптувати до реалій бізнесу, в якому працюєте.
- HR-спеціаліст – наставник та вчитель.
Вчіть самі. Під час навчання інших Ваші професійні якості постійно вдосконалюються. Виберіть напрямок, в якому прагнете стати «гуру», наприклад, підбір персоналу, кадрове діловодство тощо та самі проводьте навчальні вебінари або тренінги.
Ольга Семенюта, HR менеджер мереж "Наш Край"|SPAR
За матеріалами ресурсу https://nashkraj.ua/