Мережа супермаркетів SPAR
  • Блог
    • Франчайзинг
    • Міжнародний досвід
    • Експерти радять
  • Інтернет магазин
  • Про нас
    • Про SPAR
    • Контакти
    • Новини
    • Магазини
  • Програма лояльності
  • Франчайзинг
  • Волонтерство

#HR

img
Чи потрібно компаніям проводити зріз якості послуг, які вони надають клієнтам?
2020-12-29
На це запитання дати однозначну відповідь непросто. Так, звичайно, надати якісний сервіс покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме: збільшення кількості постійних клієнтів; зростання рівня лояльності наших покупців; імідж компанії приваблює покупців, які цінують сервіс; зростання імовірності повторної покупки у наших магазинах; зниження кількості скарг, що були викликані некоректною консульта...
Наші контакти
ТЗОВ "Spar Україна Корп." Україна,43023, м.Луцьк,вул.Корсака Івана,1 Email: info@spar.ua Тел: 0 800 50 14 18 Privacy Policy
Ми в соціальних мережах facebook youtube instagram
© 2025 Розробка Softwest.net Всі права захищені.