#HR
2021-01-14
Жодна з прогресивних компаній у світі не може існувати без власної корпоративної культури. У разі, якщо керівництво компанії свідомо не створювало свою індивідуальну культуру, то вона виникає в процесі становлення і роботи. Від того, якою буде корпоративна культура компанії залежить в основному її імідж, залученість та лояльність співробітників. В умовах, які нам усім диктує змінений пандемією Covid 19 ринок ритейлу - це дуже важливо, адже успішним є тільки впізнаваний, соціальний, відкритий та...
2020-12-29
На це запитання дати однозначну відповідь непросто. Так, звичайно, надати якісний сервіс покупцям дуже важливо у час жорсткої конкуренції. Переваги якісного сервісу для компанії очевидні, а саме:
збільшення кількості постійних клієнтів;
зростання рівня лояльності наших покупців;
імідж компанії приваблює покупців, які цінують сервіс;
зростання імовірності повторної покупки у наших магазинах;
зниження кількості скарг, що були викликані некоректною консульта...