#цільова аудиторія
2022-10-03
Щоб звичайна людина розуміла спеціалістів-маркетологів з півслова та правильно оцінювала ефективність реклами, пропонуємо словник з основних визначень.
Ефект Гіффена (парадокс Гіффена) – зниження ціни викликає зниження попиту.
Поріг рентабельності – величина виручки, що покриває витрати за нульового прибутку.
BTL – непряма реклама, таємний вплив на покупців.
Клікбейт – особливий за формою та змістом контент, який є методом привернення уваги.
CPA – ме...
2021-02-11
Покоління Z (центеніали) – це мільйони людей, які народилися в період 1995–2010 років. Ці люди родом з інтернету. На сьогодні ця аудиторія складає третину споживачів у світі. За деякими оцінками експертів, до 2025 року покоління Z стане одним з найбільших сегментів платоспроможної аудиторії.
Вони зовсім не ставлять зайвих запитань – вони «гуглять». Вони не запитують дорогу в перехожих – вони шукають потрібне місце за допомогою навігатора. Вони легко &...