#стратегія

2025-08-11
«Активний розвиток ВТМ - це вже не просто тренд, а свідчення нової епохи в роздрібній торгівлі. Протягом останніх років ритейлери переосмислили роль власних торгових марок: вони перестали бути «бюджетною альтернативою» і стали окремим, самодостатнім брендом з чіткою цінністю для покупця.
Вводити ВТМ у категорії з потужним гравцем - не означаєвитіснити бренд. Це про створення нової ніші всередині вже сформованої категорії. У таких випадках товар ВТМ може мати власну...

2025-05-21
Нині франчайзинг є ефективним інструментом для масштабування бізнесу, мінімізації ризиків та використання переваг впізнаваного бренду.
SPAR - лідер світового ритейлу з 92-річним досвідом та представництвом у 48 країнах, пропонує вигідні умови співпраці для підприємців, які прагнуть до стабільного зростання та розвитку.
Франчайзинг SPAR – Ваш стратегічний вибір:
• Впізнаваний міжнародний бренд.
• Перевірена бізнес-модель.
• Комплек...

2021-10-19
Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.
Коротко про Lidl. Це міжнародна мережа дискаунтерів, одна з першопрохідців цього формату, яка управляє більше ніж 12 тис. магазинів у Європі та США. Компанія належить до S...

2021-10-12
Новий бізнес починається з інвестицій. Діючий бізнес періодично також потребує інвестицій. Як же визначити, чи доцільними будуть інвестиційні вкладення та яку віддачу можна очікувати від них у майбутньому? Для відповіді на це запитання розраховують такий показник, як період окупності проекту (payback period – PBP).
Період окупності проекту – це час, який потрібний для того, щоб сума надходжень (прибутку) від реалізації проект...