#демчишин
2023-04-17
Відкриття нового супермаркету продуктів – це відповідальний захід, який потребує серйозної підготовки та планування. Одним із важливих етапів є підбір обладнання для магазину.
Ми розглянемо, як правильно підібрати обладнання для відкриття нового супермаркету продуктів.
Крок 1. Визначення потреб магазину. Перший крок у виборі обладнання для магазину – визначити потреби магазину. Необхідно відповісти на такі питання:
Який тип продуктів буде продаватися у магазині?...
2021-06-24
Більш як 50% витрат магазину припадає на експлуатацію холодильного обладнання. Не дивно, що технічні рішення, які дозволяють знизити ці витрати, набувають сьогодні (в умовах серйозної ринкової конкуренції) усе більшої актуальності.
Віднедавна всі великі мережі ввели в процедуру вибору постачальника холодильного обладнання показник ТСО (Total сost of Оwnership, або сукупна (повна) вартість володіння). Таким чином енергоспоживання і холодоспоживання стають ключовим фактором при виборі постачаль...
2021-03-18
Вибір правильного холодильного устаткування для промо дозволяє ритейлерам підвищити продажі акційного товару в два-три рази. Тому важливо знати, якою має бути сучасна холодильна промовітрина, які продукти в ній вигідно викладати і як знайти для неї найкраще місце в торговельному залі.
Промоакція залишається актуальним і дієвим інструментом просування товару, дає можливість познайомити з новинкою, підвищити популярність марки і лояльність споживачів, розпродати залишки. Успіх акції в торгове...
2021-02-15
Експерти кажуть, що вже через 10 років багато супермаркетів зміняться практично до непізнаваності. Нові технології відкривають колосальні можливості – щонайперше вони спрямовані на надання різнобічної інформації про товари (наприклад, вартість і можливість кулінарного використання).
Що зміниться в супермаркеті майбутнього і яким уже найближчим часом може стати звичайне відвідування магазину?
1. Магазини будуть гнучкими
Їхні інтер'єри зможуть швидко змінюватися, тобто вмітимуть...