#викладка
2023-03-25
До продуктів, що реалізуються у більшості м'ясних відділів, відносяться:
яловичина та телятина( молода яловичина) ;
свинина;
баранина;
м'ясо птиці;
м'ясо птиці по домашньому ( домашня курка)
м'ясо індика;
м'ясо качки ;
м'ясо кролика;
субпродукти в залежності від виду м’яса: свинні, яловичі, курячі, індичі і ін.
асортимент м'ясних виробів : фарші, ковбаси, шашлики, рулети, стейки – в маринадах і без , дрібно шт...
2021-06-24
Більш як 50% витрат магазину припадає на експлуатацію холодильного обладнання. Не дивно, що технічні рішення, які дозволяють знизити ці витрати, набувають сьогодні (в умовах серйозної ринкової конкуренції) усе більшої актуальності.
Віднедавна всі великі мережі ввели в процедуру вибору постачальника холодильного обладнання показник ТСО (Total сost of Оwnership, або сукупна (повна) вартість володіння). Таким чином енергоспоживання і холодоспоживання стають ключовим фактором при виборі постачаль...
2021-04-26
Мерчендайзинг – один з найважливіших елементів бізнесу, тому його потрібно не тільки знати, а й використовувати.
Забезпечення ефективних залишків
Правило асортименту – кожний вид торгового підприємства повинен мати певний визначений асортимент продукції.
Правило торговельних залишків – залишки мають бути достатніми для забезпечення постійного асортименту у торговій точці (є чотири підходи до здійснення замовлень):
- фіксований розмір...
2021-03-18
Вибір правильного холодильного устаткування для промо дозволяє ритейлерам підвищити продажі акційного товару в два-три рази. Тому важливо знати, якою має бути сучасна холодильна промовітрина, які продукти в ній вигідно викладати і як знайти для неї найкраще місце в торговельному залі.
Промоакція залишається актуальним і дієвим інструментом просування товару, дає можливість познайомити з новинкою, підвищити популярність марки і лояльність споживачів, розпродати залишки. Успіх акції в торгове...