#акційний товар
2021-06-24
Більш як 50% витрат магазину припадає на експлуатацію холодильного обладнання. Не дивно, що технічні рішення, які дозволяють знизити ці витрати, набувають сьогодні (в умовах серйозної ринкової конкуренції) усе більшої актуальності.
Віднедавна всі великі мережі ввели в процедуру вибору постачальника холодильного обладнання показник ТСО (Total сost of Оwnership, або сукупна (повна) вартість володіння). Таким чином енергоспоживання і холодоспоживання стають ключовим фактором при виборі постачаль...
2021-03-18
Вибір правильного холодильного устаткування для промо дозволяє ритейлерам підвищити продажі акційного товару в два-три рази. Тому важливо знати, якою має бути сучасна холодильна промовітрина, які продукти в ній вигідно викладати і як знайти для неї найкраще місце в торговельному залі.
Промоакція залишається актуальним і дієвим інструментом просування товару, дає можливість познайомити з новинкою, підвищити популярність марки і лояльність споживачів, розпродати залишки. Успіх акції в торгове...