Мережа супермаркетів SPAR
  • Блог
    • Франчайзинг
    • Міжнародний досвід
    • Експерти радять
  • Інтернет магазин
  • Про нас
    • Про SPAR
    • Контакти
    • Новини
    • Магазини
  • Програма лояльності
  • Франчайзинг
  • Волонтерство

#Юлія Димарчук

img
Вірусна інформація в мережі
2021-08-02
Поширення вірусної інформації – мета багатьох компаній в онлайні. Це може вивести будь-який бренд в мейнстрім. Ви хочете бути в свідомості людей? Створіть вірусний контент і люди охоче взаємодіятимуть із ним. А взаємодія часто може викликати зацікавленість і наступні покупки. Є способи створити вірусний контент, про який говоритимуть люди. 1. Вивчіть свою аудиторію Що ви продаєте? До якої аудиторії хочете звернутися? Це перші запитання, які ви маєте собі поставити. Вивчіть тенденції...
img
10 способів просування інтернет-магазину
2021-06-07
Якщо ви вирішили створити свій інтернет-магазин, варто відразу зрозуміти – одного-двох каналів просування зазвичай недостатньо. У статті ми відзначили 10 способів, які допоможуть вам розкрутити власний інтернет-магазин. Тимчасові розпродажі Механіка обмеження за часом відмінно працює не тільки в рамках інтернет-магазину. Вона підійде для будь-яких продажів. Є глобальні розпродажі за типом «Чорної п’ятниці» або локальні активності великих агрегаторів. Але ви можете з...
img
Як перейти на нові інструменти в маркетингу
2021-04-19
Маркетинг – це та сфера, де все змінюється дуже і дуже швидко, мало не щодня, щохвилини. Ще вчора, здавалося б, такий ефективний інструмент, а сьогодні він може перестати досягати потрібних показників та високих результатів. До того ж події, пов’язані з пандемією, ще більше вплинули на те, як тепер потрібно ефективно просуватися та рекламуватися. У цьому матеріалі ми розповімо про застарілі підходи в маркетингу та рекламі, від яких варто відмовитися і перевести ресурси на нові інстру...
img
Як розвивався маркетинг
2021-03-12
У будь-якому циклі розвитку все проходить через певні періоди і зміни. Зрозуміло, що це стосується і маркетингу та реклами. За всю свою історію маркетинг пройшов через чотири ери розвитку. Отже, розглянемо чотири ери розвитку маркетингу. ЕРА ВИРОБНИЦТВА, ЕРА ПРОДАВЦІВ Це той час, коли існуючий попит набагато перевищував пропозицію. Усі товари були у великому дефіциті, тому головним та пріоритетним завданням було його виробництво. Починаючи з давніх часів, будь-який товар був у дефіциті,...
    • «
    • 1
    • 2
    • »
Наші контакти
ТЗОВ "Spar Україна Корп." Україна,43023, м.Луцьк,вул.Корсака Івана,1 Email: info@spar.ua Тел: 0 800 50 14 18 Privacy Policy
Ми в соціальних мережах facebook youtube instagram
© 2025 Розробка Softwest.net Всі права захищені.