#майбутнє

2025-09-01
Штучний інтелект докорінно змінює способи взаємодії ритейлерів із покупцями, але успіх вимагає більшого, ніж просто впровадження нових технологій. Про це розповіла Сара Ріхтер, CMO компанії SAP Emarsys, презентуючи звіт AI in Retail. Вона виокремила п’ять ключових трендів, на які варто звернути увагу маркетологам у сфері ритейлу, щоб отримати відчутні результати.
1. Об’єднання онлайн- та офлайн-досвіду
55% покупок відбуваються у фізичних магазинах, а 54% - н...

2023-04-15
Якщо говорити про майбутній маркетинг, то є кілька ключових тенденцій, які будуть впливати на його розвиток.
Ось декілька з них:
Зростання впливу штучного інтелекту. Штучний інтелект буде все більше використовуватися для автоматизації маркетингових процесів, покращення персоналізації, аналізу даних та передбачення тенденцій.
Поширення відеомаркетингу. Відео все більше стає популярним форматом контенту, тому маркетологи будуть активно використовувати відео для просування продук...